Scanninsklinikker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

ivfmarie

Millebasse skriver:

Ja,det er faktisk lidt spændende, især med den teori som ergoterapeuten arbejder ud fra. Bare det at vi kan se lidt fremgang giver håb for at han en dag kan spise som alle andre..

Og en af de andre gode ting der er fulgt med, er at jeg får lillepigen undersøgt når hun bliver født, fordi jeg også risikerer at skulle ligge helt stille med hende i maven..

Super - for det var nemlig mit næste spørgsmål - om I risikere det samme med Clara?
Kan I evt forbygge mens hun er i maven? Kan du ikke ligge stille og skvulpe med maven, så hun får fornemmelsen af bevægelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Millebasse

ivfmarie skriver:

Super - for det var nemlig mit næste spørgsmål - om I risikere det samme med Clara?
Kan I evt forbygge mens hun er i maven? Kan du ikke ligge stille og skvulpe med maven, så hun får fornemmelsen af bevægelse?

Ja,vi risikerer nemlig det samme med hende hvis jeg igen ender med at ligge helt stille og det orker jeg simpelthen ikke.. Det er så hårdt at se hvor frustreret Bastian bliver over sine måltider og det kan jeg ikke byde vores næste barn hvis jeg kan undgå det..

Tror desværre ikke vi kan forebygge det, men tror måske det hjælper at jeg allerede er sygemeldt nu..

Anmeld

5. oktober 2009

Lise

Hej Camilla,

Jeg ved der er en i Åbenrå der 3d scanner - skal lige prøve at se om jeg kan finde ham..

Anmeld

5. oktober 2009

Lise

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.