Snart uden arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

linemus

Maries vrøvl er så rigtigt. Der er ikke noget STØRRE end at se ens unger i to-(tre-)somhedens hygge. Mine tanker vendte straks tilbage til imorges, hvor Sebastian gav Signe og Nanna deres jakker på. Han er så kærlig, går vildt op i det, leger "hvor er den lille hånd" og kysser den, når den kommer gennem ærmet. Det kan jo ikke blive bedre??

AG - sikke noget øv med dit firma. Det må være svært, når det er dit eget, og du har lagt så meget i det. Men som alle de kloge har skrevet, så kommer der nok noget nyt og godt ud af det. En mulighed for at udvikle sig, udvide horisonten, få nye oplevelser.

Jeg kan godt forstå, det må være svært at se klart lige nu, når det er så pludseligt. Øv, med din kompagnon, men måske har hun også haft det rigtig svært med det. Håber du får klarhed i tankerne, ellers er det bare at springe på et sted og se, hvor det fører hen. Måske til en lillesøs/bror?

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Rasmine

Pyha da...
Kan man sælge sådan en virksomhed, eller kan du selv drive den?

Hvad vil du egentlig gerne, hvis ikke du skal fortsætte i samme spor?

Anmeld

5. oktober 2009

Marco2

Aner det ikke. Måske.... Men beslutningen er nu at vi lukker den. Jeg kan godt køre den videre men vil ikke. Jeg vil ikke ha' den bekymring som det er at være "ene-slevstændig". Hvad hvis man bliver syg, hvad med Emily når hun bliver syg. Ferie er en by i Rusland... og sidde alene. Nej, det gjorde jeg de to første år, og det var godt. Men det er prøvet så jeg ved hvad det er og nu er jeg ikke alene mere, så nu føler jeg et ansvar, så jeg har ikke lyst til at køre det videre selv.

Og ja, så melder spørgsmålet sig... hvad skal jeg så??? Og det er så der jeg blever lidt mere fåret i målet. For jeg aner det ikke..... Men jeg har jo også noget tid til at finde ud af det i. Måske tage en ny uddannelse? der er jo mange muligheder. Jeg skal bare finde ud af hvad jeg har lyst til.

Men energien bliver lidt negativt ladet, når man er i en #destruktione-fase". For vi er jo nu gået igang med at sige lokalerne op, og fortælle kunderne det. Og det er ikke ligefrem det der skaber god energi. Så det skal lige overståes, tror jeg, før jeg kan begynde at se fremad igen....

Beslutningen om at lukke er så ny for mig, så det hele skal lige bundfælle for mig....

AG - på vej i seng... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.