For os med termin september 2017

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2017

MorTilDenDejligste

Nu er jeg lidt nysgerrig, hvor kommer vi fra? Alder og andre børn.

kan selv starte.

jeg er 26 år,bor sammen med min mand i en lille by nær Aabenraa, sammen har vi en søn på knap 5.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2017

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)

Hej  

Jeg er også klar til at stå frem nu  

Jeg venter endnu en pige midt i september. Vi var til kønsscanning forrige weekend. 

Virkelig dejlig følelse. Vi mistede i december 2015 i uge 10, så jeg har haft brug for at se hende to gange ud over nf. Nu venter vi spændt på md. 

Min første graviditet gik virkelig nemt. Ingen gener overhovedet. Heller ikke til sidst. 

Denne gang havde jeg kvalme døgnet rundt frem til uge 14. Er meget træt og mig overskud er lig nul. Men jeg nyder graviditeten, og glæder mig virkelig til at mærke hende. 

Jeg bor sammen med min mand og vores datter. Jeg er 27 og han er 28. Vores datter er 2,9 år. Vi bor i Kolding. 

Jeg glæder mig til at følges med jer  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

Jeg bor i Slangerup 

er 27 år, kæresten er os 27 år og så har jeg en datter på 4 år fra tidligere forhold 

pt er jeg 16+3 og venter spændt på næste scanning om små 4 uger, samt første jordmoder besøg om halvanden uge 

tror selv jeg får en dreng men en pige er selvfølgelig lige så velkommen 

Anmeld Citér

2. april 2017

vinter12

Er der nogen herinde som ved hvordan man nogenlunde ser forskel på den tap om det er en pige eller dreng? Der er også noget med hovedformen��

Anmeld Citér

2. april 2017

vinter12

Jeg har forresten ikke præsenteret mig. Jeg bor i Viborg med min kæreste og vores to skønne drenge den yngste er tre og den ældste bliver 8 år inden så længe. Og jeg selv er 34 år

Anmeld Citér

2. april 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Jeg har forresten ikke præsenteret mig. Jeg bor i Viborg med min kæreste og vores to skønne drenge den yngste er tre og den ældste bliver 8 år inden så længe. Og jeg selv er 34 år

Lyder dejligt, og nej der er nok ik rigtig nogle der ved noget omkring dine spørgsmål omkring køn osv.. vi er jo ikke ret mange i gruppen pt.. 3 eller sådan noget kun jo 

Anmeld Citér

2. april 2017

vinter12

Lykkelig-Kvinde skriver:

Lyder dejligt, og nej der er nok ik rigtig nogle der ved noget omkring dine spørgsmål omkring køn osv.. vi er jo ikke ret mange i gruppen pt.. 3 eller sådan noget kun jo 

Nej det er jo også det. Glæder mig til MD scanning d.27/4 og håber stadig at det er en lille dreng

Anmeld Citér

4. april 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Nej det er jo også det. Glæder mig til MD scanning d.27/4 og håber stadig at det er en lille dreng

Kan jeg godt forstå glæder mig selv til den, den 18 

Anmeld Citér

6. april 2017

Lykkelig-Kvinde

Vi har idag været sammen en tur i ønskebørn og kikke på udstyr 

det er jo kærestens første barn og mit nummer 2 

med xen var vi ikke enige om ret meget og jeg stod meget alene med det hele 

nu står jeg man en kæreste som trods ingen erfaring rigtig gerne vil være med, men som os rigtig gerne hører hvad jeg har at sige og vi er gode tik at sætte hinanden ind i tingene.. det er virkelig en dejlig følelse.. 

vi blev enige om en barnevogn vi skal have, super fed sys jeg selv.. og jeg om jeg kun er 17+5 så begynder jeg for alvor og tænke over hvilke slaks udstyr jeg ønsker osv.. glæder mig godt nok meget til at forhåbentlig se kønnet og at alt er godt så vi for alvor kan gå i gang 

Anmeld Citér

6. april 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Vi har idag været sammen en tur i ønskebørn og kikke på udstyr

det er jo kærestens første barn og mit nummer 2

med xen var vi ikke enige om ret meget og jeg stod meget alene med det hele

nu står jeg man en kæreste som trods ingen erfaring rigtig gerne vil være med, men som os rigtig gerne hører hvad jeg har at sige og vi er gode tik at sætte hinanden ind i tingene.. det er virkelig en dejlig følelse..

vi blev enige om en barnevogn vi skal have, super fed sys jeg selv.. og jeg om jeg kun er 17+5 så begynder jeg for alvor og tænke over hvilke slaks udstyr jeg ønsker osv.. glæder mig godt nok meget til at forhåbentlig se kønnet og at alt er godt så vi for alvor kan gå i ganG 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.