For os med termin september 2017

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Jeg blev rykket to dage frem i min termin til Nf scanning

De rykkede os min 2 dage til min nf så jeg har den 9 april istedet for den 7 

spændende med kønsscanningen, overvejede det men kæresters syndes det er for mange penge af bruge når vi skal til scanning om små 4 uger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2017

vinter12

Lykkelig-Kvinde skriver:

spændende med kønsscanningen, overvejede det men kæresters syndes det er for mange penge af bruge når vi skal til scanning om små 4 uger 

Okay det bliver også rigtig spændende for jer. Vi var til kønsscanning i dag og venter endnu en skøn dreng som er den tredje. Vi er så glade.

Anmeld Citér

26. marts 2017

vinter12

Lykkelig-Kvinde skriver:

Nogen som er gode til at se på et scanningsbillede hvilke køn det er mht til de tre berømte streger?

Anmeld Citér

27. marts 2017

vinter12

Lykkelig-Kvinde skriver:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. marts 2017

MorTilDenDejligste

Lykkelig-Kvinde skriver:

det ser ud til vi har en form for gruppe her ? 

Hej allesammen, nu tør jeg også at være en del af gruppen. Efter en del år med mange SA og en MA i uge 13, tror vi denne gang på det lykkes.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

MorTilDenDejligste skriver:

Hej allesammen, nu tør jeg også at være en del af gruppen. Efter en del år med mange SA og en MA i uge 13, tror vi denne gang på det lykkes.

Hej og velkommen til 

vi er ikke så mange pt, men vi er da et par stykker 

og tillykke 

Anmeld Citér

27. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Nogen som er gode til at se på et scanningsbillede hvilke køn det er mht til de tre berømte streger?

Skønt med endnu en dreng.. venter godt nok os bare utålmodigt her.. er næsten sikker på det bliver en dreng.. men er os bange for at blive skuffet hvis det er en pige selv om en pige selvfølgelig vil være dejligt også  er bare så sikker på en dreng 

Anmeld Citér

27. marts 2017

vinter12

Lykkelig-Kvinde skriver:

Skønt med endnu en dreng.. venter godt nok os bare utålmodigt her.. er næsten sikker på det bliver en dreng.. men er os bange for at blive skuffet hvis det er en pige selv om en pige selvfølgelig vil være dejligt også  er bare så sikker på en dreng 

Ja det er så skønt med endnu en skøn prins, jeg synes jeg har læst så meget om de tre streger at så er det en pige og når der er den lange spids i midten. Det bliver spændende om i også venter en dreng

Anmeld Citér

27. marts 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Ja det er så skønt med endnu en skøn prins, jeg synes jeg har læst så meget om de tre streger at så er det en pige og når der er den lange spids i midten. Det bliver spændende om i også venter en dreng

Jeg har aldrig hørt om det med streger 

Anmeld Citér

28. marts 2017

vinter12

Lykkelig-Kvinde skriver:

Jeg har aldrig hørt om det med streger 

Nej det havde jeg heller ikke før jeg læste om det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.