For os med termin september 2017

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Nåh okay så kan det være derfor med de spørgsmålstegn. Så er du kun et par uger længere end mig

Har du regnet ud hvornår du ca vil have termin ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2017

vinter12

Ca d.19/9

Anmeld Citér

19. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Ca d.19/9

Okay.. jeg er meget spændt på når jeg engang skal scannes om det passer med jeg har termin den 7 september eller om de rykker den en dag eller 2 

Anmeld Citér

19. januar 2017

vinter12

Uha ja det bliver spændende

Anmeld Citér

19. januar 2017

vinter12

Jeg er lidt bekymret for min graviditet om der er noget galt eller det bare er normalt.

Anmeld Citér

19. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Jeg er lidt bekymret for min graviditet om der er noget galt eller det bare er normalt.

hvorfor tror du det ? 

Anmeld Citér

19. januar 2017

vinter12

Det er fordi jeg et par gange har oplevet at jeg har haft sådan lidt blodtråde når jeg har været på toilettet, undskyld det er ikke lige så lækkert, men ved ikke om det er noget jeg skal være bekymret over. Jeg har ingen smerter udover at jegselvfølgelig kan mærke at det hele er ved at blive udvidet.

Anmeld Citér

19. januar 2017

vinter12

Er du begyndt at have kvalme?

Anmeld Citér

20. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

vinter12 skriver:

Det er fordi jeg et par gange har oplevet at jeg har haft sådan lidt blodtråde når jeg har været på toilettet, undskyld det er ikke lige så lækkert, men ved ikke om det er noget jeg skal være bekymret over. Jeg har ingen smerter udover at jegselvfølgelig kan mærke at det hele er ved at blive udvidet.

Man kan godt have lidt plet blødninger igennem graviditeten, det behøver ikke at være et dårligt tegn.. 

men voldsomme blødninger og smerter osv så skal man være bekymret.. 

der vil dog komme nogle undvigelses smerter i underlivet og maven som man ikke skal være bekymret for, der skal jo gøres plads til babyen 

jeg har lidt kvalme på forskellige tidspunkter af døgnet men ikke ret længe ad gangen.. går fra at spise hele tiden og være sulten hele tiden til pludselig at have kvalme og så sulten igen 

Anmeld Citér

15. februar 2017

Gadborg

Godaften de damer. Jeg er ved at blive sindssyg af kvalme. Det er fra jeg vågner til jeg går i seng! Har I nogle gode råd? Knus S 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.