Sut eller ej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Tynen

Tak for sparket!
Nu skal sutten afleveres i sengen eller autostolen fra imorgen af! BASTA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

Tak for sparket!
Nu skal sutten afleveres i sengen eller autostolen fra imorgen af! BASTA!

Det er faktisk lidt hyggeligt at vi putter sutterne på hovepuden med dynen over når Malte står op om morgenen.

Og når han skal i seng leger vi at vi bliver meget overraskede over at sutterne ligger der og putter når vi kigger efter dem - og så er knægten helt overfjollet og kravler selv op i sengen for at hygge sig med sutterne.
Han har knapt nok tid til at sige godnat.

Ha.. kom lige til at tænke på at Malte forleden råbte på mig efter at han var puttet. Da jeg kiggede ind til ham sagde han til mig: "Luk døren!"

Øh.. hvad? jo jo "Luk døren" - den var god nok.
Jamen så lukkede jeg da dørern, og så sov han.

Anmeld

5. oktober 2009

Tynen

ivfmarie skriver:

Det er faktisk lidt hyggeligt at vi putter sutterne på hovepuden med dynen over når Malte står op om morgenen.

Og når han skal i seng leger vi at vi bliver meget overraskede over at sutterne ligger der og putter når vi kigger efter dem - og så er knægten helt overfjollet og kravler selv op i sengen for at hygge sig med sutterne.
Han har knapt nok tid til at sige godnat.

Ha.. kom lige til at tænke på at Malte forleden råbte på mig efter at han var puttet. Da jeg kiggede ind til ham sagde han til mig: "Luk døren!"

Haha!!
Vidste ikke at pre-pup´pen kunne starte så tidligt

Den med at putte sutterne stjæler jeg lige.
Stella putter dukker og bamser hele dagen lang, så hun vil da elske at få lov at putte dem hver morgen

Men hey.. Har de dem heller ikke med i DP/BH eller når de skal sove til middag?

Anmeld

5. oktober 2009

Marco2

Jo, der er en sut oppe i hendes kasse i vuggeren, som hun får når hun skal ud og putte eftermiddagslur. Men den bliver lagt i kassen igen, når hun står op.

Og så får hun først sut igen, når hun skal sove til aften, medmindre en mindre ildebrand skal slukkes og kun sutten duer...

AG

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

Haha!!
Vidste ikke at pre-pup´pen kunne starte så tidligt

Den med at putte sutterne stjæler jeg lige.
Stella putter dukker og bamser hele dagen lang, så hun vil da elske at få lov at putte dem hver morgen

Men hey.. Har de dem heller ikke med i DP/BH eller når de skal sove til middag?

Han har en sut (eller flere) ved DP'en som han får når han sover.
Jeg ved faktisk ikke om han får dem i løbet af dagen - de andre unger går jo af og til med sut, og så vil han sikkert forsøge at stjæle

Men hun ved at vi ikke bruger den om dagen, og jeg er sikker på at hun vil gøre hvad hun kan for at han ikke får den hos hende.

Anmeld

5. oktober 2009

Kaufie

William bruger slet ikke sut - så den er nem for os.

Men han har så sin soveand Krax, som også har fulgt ham om dagen - den tog dp'en dog fra ham om dagen, da de andre stoppede med at bruge sut om dagen (lidt før de blev 2 år) og nu spørger William kun efter Krax når hanskal sove.

Han kan endda sove med andre bamser i dp'en, men det har vi ikke experimenteret med hjemme endnu. Han har to gange faldet i søvn under kalden på Krax hvis vi havde glemt ham i dp - så det KAN lade sig gøre....

Anmeld

5. oktober 2009

Louise mortil4

jaa har tænkt over det, og jeg tror det bliver i løbet af december, så kan vi sende dem til julemanden. De er begyndt at ha sutte tænder, så det er nok ved at være hvis de skal ha en chance for at rygge sig på plads igen. Lærke og Liv bruger heller ikke sut om dagen og her ikke gjort det længe, faktisk næsten lige så længe som de har gået i DP.

Anmeld

5. oktober 2009

Nadi

Oliver har hans når han skal sove, både middagslur og om natten. Hos dp'en aflevere han den uden problemer og vi bruger den stort set ikke herhjemme -kun hvis han er ked af det eller lige er vågnet.

Jeg synes ikke han skal helt af med den før han bliver 3 medmindre han selv kommer og siger han ikke vil bruge den mere (som hans mor gjorde).
Men tror desværre ikke min dreng er sej nok til at ta en kold tyrker med sutterne, så vi trapper stille ned. Han bider dog i dem og hvis han bider hul så ryger de ud og hvis der så ikke er flere tilbage, så er der ikke flere tilbage. Nu må vi se hvad der sker det næste års tid.

Anmeld

6. oktober 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

haha, det gør Emil også... hvis jeg har glemt at lukke døren når han er puttet.
MOR LUK DØREN råber han så også.. 

det er meget unormalt for os, for ved Ea skal døren stå lidt åben og der skal være lidt lys i rummet udefra.

Vi har lige siden Emil blev født lukket døren når han skulle sove, så han er jo vant til det, men du har ret når de ligefrem husker os på at vi skal lukke døren..  hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.