Blåt mærke i hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Tag en dyb indånding, hønemor 

Alle børn i den alder har små uheld og får blå mærker. Det kan ikke undgås.

Er det ikke en smule unødvendigt at kalde hende hønemor? Hun er jo bare bekymret og det er da ok, eller det er det ikke i følge dig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2017

Christabelle

Ork ja helt normalt  

min datter gik godt nok i vuggestue og nu børnehave, men hun har fra starten kommet hjem med ca et nyt blåt mærke hver dag hun får utallige hudafskrabninger om sommeren (når hun har bare ben) og har en enkelt gang slået en fortand, som nu er blevet mørk, ned i kanten på sandkassen. Desuden får hun buler i tide og utide  

det er helt ok

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

Mariehøne123 skriver:

Måske har jeg bare rolige børn men forstår slet ikke hvordan jeres børn får de skader. Det vildeste jeg har oplevet er næseblod. 

Så du nok bare en af de heldige 

Anmeld Citér

10. januar 2017

lineog4

Mariehøne123 skriver:

Måske har jeg bare rolige børn men forstår slet ikke hvordan jeres børn får de skader. Det vildeste jeg har oplevet er næseblod. 

Altså de voldsomme skader har mine nu heller ikke haft eller rettere se to første har ikke (den mindste formåede at hakke hovedet ned en metalrist og skulle limes lige over næsen har stadig ar). Men tror ikke jeg har ser deres krop uden et blåt mærke i maaaaange år. Måske de bare er klodsede 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym

Muhmi skriver:

Er det ikke en smule unødvendigt at kalde hende hønemor? Hun er jo bare bekymret og det er da ok, eller det er det ikke i følge dig? 

Hvorfor skulle det ikke være okay? Fordi jeg kalder hende hønemor?

Hønemor er i min optik ikke et negativt ord. Jeg er selv en hønemor, så jeg ved, hvor vigtigt det er at lære at give slip på sine bekymringer en gang imellem.

Du drager forhastede konklusioner.

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor skulle det ikke være okay? Fordi jeg kalder hende hønemor?

Hønemor er i min optik ikke et negativt ord. Jeg er selv en hønemor, så jeg ved, hvor vigtigt det er at lære at give slip på sine bekymringer en gang imellem.

Du drager forhastede konklusioner.

Jamen jeg er en hønemor og sådan er det bare  er ikke flov over det og det har mange egenskaber  

Anmeld Citér

10. januar 2017

esioul

Anonym skriver:

Okay jeg har bare været meget forsigtig og hangar aldrig haft et blåt mærke herhjemme derfor...

Nu er der også forskel på at have et barn at holde øje med og at have 4-5 børn. Der vil ske sådan noget

Anmeld Citér

10. januar 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Min søn er lige startet i dagpleje og fået et stort blåt mærke i hovedet fordi han faldt dernede idag fortalte hun, er det okay ?? Er det hvad der sker sådan nogle steder....  jeg er total kommune forskrækket i forvejen og så får han sådan et ordenlig mærke lige i panden!

Får lyst til at spørge dig, hvorfor du tænker det måske ikke er okay  Hvad er dine egne tanker omkring det ?

//Mette

Anmeld Citér

10. januar 2017

TNBC

Anonym skriver:

Min søn er lige startet i dagpleje og fået et stort blåt mærke i hovedet fordi han faldt dernede idag fortalte hun, er det okay ?? Er det hvad der sker sådan nogle steder....  jeg er total kommune forskrækket i forvejen og så får han sådan et ordenlig mærke lige i panden!

Helt normalt. Især når der er 4-5børn, så kan man ikke sidde og overvåge alle børnene..
Børn kommer til skader... Alle kommer til skade, jeg har blå mærker og jeg er 30.. (jeg er også klodset)...

Han vil få flere, huller på knæene, m.m

Bare rolig, bare vær glad for at hun siger det..

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Får lyst til at spørge dig, hvorfor du tænker det måske ikke er okay  Hvad er dine egne tanker omkring det ?

//Mette

Jamen han er min første har nok formuleret mig forkert mener bare om det normalt de falder og år blå mærker/rifter osv så såmænd det, og synes bare det er uheldig han får et blåt mærke 2 dag hos dp da han aldrig har fået et før dit spørgsmål lyder lidt mistroisk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.