Blåt mærke i hovedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.853 visninger
32 svar
33 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2017

Anonym trådstarter

Min søn er lige startet i dagpleje og fået et stort blåt mærke i hovedet fordi han faldt dernede idag fortalte hun, er det okay ?? Er det hvad der sker sådan nogle steder....  jeg er total kommune forskrækket i forvejen og så får han sådan et ordenlig mærke lige i panden!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2017

A-1995

Ja, det er hvad det sker... Det kan da også ske hjemme.  Især lige i overgangsperioden hvor de skal til at lære at gå��

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym trådstarter

A-1995 skriver:

Ja, det er hvad det sker... Det kan da også ske hjemme.  Især lige i overgangsperioden hvor de skal til at lære at gå��

Okay jeg har bare været meget forsigtig og hangar aldrig haft et blåt mærke herhjemme derfor...

Anmeld Citér

10. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Min søn er lige startet i dagpleje og fået et stort blåt mærke i hovedet fordi han faldt dernede idag fortalte hun, er det okay ?? Er det hvad der sker sådan nogle steder....  jeg er total kommune forskrækket i forvejen og så får han sådan et ordenlig mærke lige i panden!

Ja da Man kan ikke være over børn hele tiden og desværre, så kan du ligeså godt vænne dig til det, de får blå mærker og rifter hele tiden sådan nogle små nogle og det bliver værre jo ældre de bliver

Anmeld Citér

10. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Det er hvad der sker. :-) og tro mig det er ikke det sidste blå mærke han får. Der kommer også buler og hudafskrabninger hen af vejen. Bare vær glad for at dagplejeren passer sit job og oplyser det til dig som hun har pligt til. :-)

Anmeld Citér

10. januar 2017

Miti's mama

Helt almindeligt. Ungerne er jo ikke så motoriske i den alder  Min datter er også i dagpleje og kommer tit hjem med mærker, rifter osv. Men det får hun også herhjemme, det er jo sådan de lærer.

Anmeld Citér

10. januar 2017

Sprit25

Senest formåede min datter at falde ned af rutschebanen i dp. Dp vendte ryggen til også ville min datter den anden vej ned. 

Blåt øje til hende! Endnu bedre udbryder hun så tit og gerne meget offentligt: av mor. Ikke slå! Det er herligt! 

Det sker! Jeg ville faktisk være mere bekymret hvis det aldrig skete 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Okay jeg har bare været meget forsigtig og hangar aldrig haft et blåt mærke herhjemme derfor...

Jeg har også været forsigtig med min søn, men han han alligevel formået at flække en øjenbryn, få hul i hovedet, et voldsomt blåt øre, et meget hudafskrabet knæ samt en masse blå mærker. Og han er ikke engang halvandet år endnu. Det er hvad der sker, i hjemmet såvel som uden eller i dagpleje for den sags skyld. 

Tænker at han er dit første barn, og kan godt sætte mig ind i dine tanker, men du skal nok vænne dig til det

Anmeld Citér

10. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tag en dyb indånding, hønemor 

Alle børn i den alder har små uheld og får blå mærker. Det kan ikke undgås.

Anmeld Citér

10. januar 2017

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123
Anonym skriver:

Jeg har også været forsigtig med min søn, men han han alligevel formået at flække en øjenbryn, få hul i hovedet, et voldsomt blåt øre, et meget hudafskrabet knæ samt en masse blå mærker. Og han er ikke engang halvandet år endnu. Det er hvad der sker, i hjemmet såvel som uden eller i dagpleje for den sags skyld. 

Tænker at han er dit første barn, og kan godt sætte mig ind i dine tanker, men du skal nok vænne dig til det

Måske har jeg bare rolige børn men forstår slet ikke hvordan jeres børn får de skader. Det vildeste jeg har oplevet er næseblod. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.