Hvad laver i hjemme om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2017

AnoMom

Troldemommi skriver:

Altså ja, Når pligterne er klaret, ungerne puttet og aftenen kun er 19.05, hvad laver i så? 

�� Jeg mangler inspiration ��

Jeg er administrator i en kæmpe baby gruppe på Facebook og vi er i gang med kæmpe oprydning. Så mine aftener går primært med at slette en masse opslag derinde. 

Ellers hvis jeg har bestillinger på mine Perleportrætter så sidder jeg og laver dem. 

Og så kan jeg også få mange timer til at gå på komogvind.dk med diverse spil 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2017

hautecouture

Troldemommi skriver:

Altså ja, Når pligterne er klaret, ungerne puttet og aftenen kun er 19.05, hvad laver i så? 

Vi slapper bare af  Får talt sammen, nusset og set film/serier osv. Kæresten er pt studerende så han har selvfølgelig temmelig mange lektier der skal passes og jeg er højgravid, så jeg er øm og træt  Så lige for tiden er der ikke gang i de store aktiviteter. Vi ligger bare tæt på dyner og tæpper foran fjernsynet og brændeovnen når klokken rammer 19.30 og datteren sover 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Troldemommi skriver:

nu er jeg studerende, så inden jeg er færdig med de huslige pligter og lektier så er det sengetid, men de dage hvor jeg en sjælden gang i mellem har tid til andet, så bruger jeg den på at se film/serier, læser historier (enten i bogform eller på nettet) eller skriver dem selv.

Anmeld Citér

11. januar 2017

vitapigen

Knalder og ser tv men børnene sover også først kl. 20 så vi når ikke så meget andet om aftenen 

Anmeld Citér

11. januar 2017

Skouboe

Når ungerne er puttet kl 20, kommer pligterne, fx rengøring, lægge vasketøj sammen mv. Mellem fuldtidsarbejde, skole, lektier, madlavning og fritidsaktiviteter, er der ikke så meget tid inden. Mine børn er ikke gamle nok til at kunne lave lektier alene, så der går også en del tid med det.

Ved 21.00 tiden laver jeg lidt yoga og meditation (et ret nyt tiltag, jeg forventer mig en del af) og kl 22 går jeg i seng.

Når jeg engang imellem får tiltusket mig lidt fritid, kan jeg godt lide at sy.

Anmeld Citér

11. januar 2017

Sprit25

Lægger (ligger?) puslespil! Manden er lige nu ret opsat på vi skal se Game of Thrones men efter et afsnit er jeg RET skeptisk...

Anmeld Citér

11. januar 2017

CarinaSB

Når ungerne er puttet så klare jeg lige køkkenet og madpakker :) Så arbejder manden og jeg lige et par timer :) så ser vi tv en  times tid og så i seng. Vi er begge selvstændige :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.