Hvad laver i hjemme om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.370 visninger
26 svar
32 synes godt om
10. januar 2017

Troldemommi

Altså ja, Når pligterne er klaret, ungerne puttet og aftenen kun er 19.05, hvad laver i så? 

�� Jeg mangler inspiration ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2017

Frk.S

Altså nu er mine aftener for tiden nok lidt præget af at jeg er gravid i 30. uge og at vi skal til at bygge hus. Så mange aftener går med at kigge på materialer og diverse til det nye hus eller at jeg sover. 

Men ellers er jeg nok oftest til træning, læser eller ser serier på fx Netflix. Og surfer på nettet. 

Nogle gange spiller jeg et spil med manden.

Anmeld Citér

10. januar 2017

Skovsneglen

10. januar 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er lidt forskelligt: ser fjernsyn, læser bøger, laver puslespil, bygger LEGO, spiller brætspil el. XBOX og surfer på internettet. Jeg kan også godt finde på at sy el. andet kreativt. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Bb2015

Jeg er studerende så pt læser jeg eksamen al den tid min søn enten sover eller er i dagpleje  en gang imellem ser min kæreste og jeg en film sammen eller spiller computerspil mod hinanden  ellers kigger vi på hus sammen og snakker en masse. Nogle gange sidder vi og surfer nettet hver for sig. Jeg kan lide at gå på printerest og finde inspiration til bryllup, indretning mm. Der er en masse sjove ting derinde. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Muhmi

Surfer på nettet, ser mange "fail" videoer på youtube  Spiller yatzy på komogvind.dk og ellers så spiller jeg og manden et eller andet spil, han er pt igang med at lvle op i diablo 2 så vi kan følges ad og ellers ser vi film eller serier 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Patriark

Troldemommi skriver:

Altså ja, Når pligterne er klaret, ungerne puttet og aftenen kun er 19.05, hvad laver i så? 

Så lidt som muligt.

Anmeld Citér

10. januar 2017

Lunae

Vi ser tv og serier. Ellers spiller vi brætspil - lige nu er det sequence der hitter. Ellers snakker vi, hører musik osv.

Vi elsker også at høre Mads og monopolet på podcast. Så ligger vi bare og putter lidt - og kommer ned i gear.

Tit sidder vi også bare i sofaen på hver vores telefon og kobler af.

Anmeld Citér

10. januar 2017

Aristocats

Hækler, bager, ser dokumentarfilm. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Sandratoft

Vi knalder, ser tv serier sammen, og hvis jeg skal læse lektier så gør jeg det mens min mand spiller computer  træning er som oftest klaret inden aftensmad. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.