Hvad laver i hjemme om aftenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2017

Mortilah

Så elsker jeg at ligge og læse om et tema der optager mig. Fx udviklingen for en 1 årig:-)

Det kan også være indkøb af nye gardiner eller andet.. indimellem kommer jeg til at bestille lidt for mange nye ting gennem Ebay

Jeg drikker te og spiser schokolade i smug og forbereder et dejligt karbad til min mand.

Nok meget lidt inspirerende

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2017

MiniMe2005

Vi spiser først aftensmad, når vores søn er puttet (ca 19.30-20). Derefter læser vi bøger eller avis, ser måske et afsnit af en serie eller et eller andet i DR appen eller snakker sammen. Og så går vi forholdsvist tidligt i seng (21.30-22).

Men kodeordet for os er afslapning på den ene eller anden måde.

Anmeld Citér

10. januar 2017

grinny

Muhmi skriver:

Surfer på nettet, ser mange "fail" videoer på youtube  Spiller yatzy på komogvind.dk og ellers så spiller jeg og manden et eller andet spil, han er pt igang med at lvle op i diablo 2 så vi kan følges ad og ellers ser vi film eller serier 

Hahaha, du har lige beskrevet J's og min aften  Fuldstændig det samme, det kan dog også være wow eller dota 

Anmeld Citér

10. januar 2017

Muhmi

grinny skriver:

Hahaha, du har lige beskrevet J's og min aften  Fuldstændig det samme, det kan dog også være wow eller dota 

Hehehe Vi spiller også warcraft og age of empires SUPER hyggeligt

Anmeld Citér

10. januar 2017

Cvbn

Tager ud til hesten eller splatter ud på sofaen ��

Anmeld Citér

10. januar 2017

Carina:-)

Arbejder og laver overspringshandlinger  som baby. dk 

Shopper på nettet og Facebook . 

Anmeld Citér

10. januar 2017

lineog4

Lige pt sidder jeg enten med studie eller jeg syr. Gad for have lidt mere tid med min kære husbond men der er altid så meget. Skal sælge lidt tøj  d.20.1. Og vil jo gerne have lidt på bordet, så hvert ledigt øjeblik der syr jeg (eller som nu tjekker min telefon og også baby.dk)

Anmeld Citér

10. januar 2017

Benjamins'mor

Troldemommi skriver:

Altså ja, Når pligterne er klaret, ungerne puttet og aftenen kun er 19.05, hvad laver i så? 

�� Jeg mangler inspiration ��

Puha, min aften er aldrig slut så tidlig. 

Men ellers ser jeg film, finder tøj frem til dagen efter, ordner vasketøj, læser en bog, går i bad eller sidder og læser herinde. 

Pt bruger jeg også tiden på at finde virksomheder og søge læreplads ved og får skrevet ansøgninger. 

Anmeld Citér

10. januar 2017

FruStolpe

Benjamins'mor skriver:

Puha, min aften er aldrig slut så tidlig. 

Men ellers ser jeg film, finder tøj frem til dagen efter, ordner vasketøj, læser en bog, går i bad eller sidder og læser herinde. 

Pt bruger jeg også tiden på at finde virksomheder og søge læreplads ved og får skrevet ansøgninger. 

Hos os er den ca 20.00 når ungerne er puttet og de sidste praktiske ting er klaret. 

Og derefter står den på bad og serie i tvet, og sengetid senest kl 22 så jeg kan være klar til en ny dag kl 05.00 næste morgen 

Anmeld Citér

10. januar 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Når klokken er 20, og ungerne sover, arbejder jeg som regel et par timer. 

Plejer også at se en smule TV inden sengetid, da jeg har brug for lige at slå hjernen fra, og så går jeg i seng kl 23 med en bog . Jeg plejer dog ikke at nå at læse mange sider, før jeg falder i søvn.

Nogle aftener sider jeg og chatter med veninder i stedet for Tv eller tjekker baby.dk mm. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.