Orker I nærmest flere billeder ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Kaufie

Dejlige billeder - som vi jo også har efterlyst flere gange! Og dejlige unger!

Jeg synes også det er godt at høre, at livet med to børn faktisk godt kan lade sig gøre - og at man overlever den dårlige samvittighed alle vist oplever i starten. Hjemme hos os er vi også meget bevidste om, at vi skal hjælpes mere ad når lillen engang kommer til - vi skal være mere strukturerede og konsekvente.

Som AG er jeg også bange for det kommer til at gå ud over mit forhold til William - og her specielt fordi han og far jo kommer til at danne nogen bånd som mor/søn ikke kan.  Jeg tænker, at piger jo altid vil vende tilbage til deres mor - hvor en dreng måske pludselig føler sig mere ét med sin far - altså fordi de er samme køn....

Nå, nu blev det om mig..... Men dejligt I har besluttet jer for at lillebror hedder Paw - det gør det ligesom lidt nemmere.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

linemus

Når du nu skriver, I har valgt, han skal hedde Paw, og jeg så kigger på det første billede... jamen, så kan han bare ikke hedde andet. Ikke for at fedte, men han er da bare så lækker og cool, og Paw er perfekt

Nej sgu! Jeg bliver aldrig træt af at se billeder! Men det ved du vist  Det er bare nogle skønne skønne børn, I har. Hvor er det dejligt, at Stella tager det så fint. Mon piger har nemmere ved det end drenge?

Pyha, med din mormor. Hun lyder dælme sejlivet 

Det er bare så dejligt at høre, at det hele går godt og du er så glad Ih, jeg synes slet ikke, jeg kan få skrevet alt det, jeg gerne vil. Så...... 

Anmeld

5. oktober 2009

linemus

Kaufie skriver:

Som AG er jeg også bange for det kommer til at gå ud over mit forhold til William - og her specielt fordi han og far jo kommer til at danne nogen bånd som mor/søn ikke kan.  Jeg tænker, at piger jo altid vil vende tilbage til deres mor - hvor en dreng måske pludselig føler sig mere ét med sin far - altså fordi de er samme køn....

Sådan behøver det ikke blive. Her var jeg jo nærmest bundet til sofaen med de to sugemaller og kejsersnitsår i flere uger, hvor far måtte tage over i forhold til Sebastian. Det er jo fuldstændig vendt igen. Han blev mors dreng igen, men fik samtidig et tættere forhold til far, så det var jo bare win-win

Anmeld

5. oktober 2009

Millebasse

Det er bare nogle skønne unger du har!!

Og man kan slet ikke blive træt af at se billeder!

Anmeld

5. oktober 2009

..

Skønne unger

Anmeld

5. oktober 2009

Tynen

linemus skriver:

Sådan behøver det ikke blive. Her var jeg jo nærmest bundet til sofaen med de to sugemaller og kejsersnitsår i flere uger, hvor far måtte tage over i forhold til Sebastian. Det er jo fuldstændig vendt igen. Han blev mors dreng igen, men fik samtidig et tættere forhold til far, så det var jo bare win-win

Selvom jeg ikke er meget for det, må jeg også indrømme at far er ligeså god som mor (Øv!)

Det tog lidt tilvænning for både Stella og jeg, men nu kan jeg se at barnet faktisk godt kan have det sjovt uden mors indblanding.

Dog er det da stadig lidt hårdt når hun råber på sin mor og jeg er bundet ammende til fifaen, men jeg græder ikke længere over det.
Der er jo i virkeligheden ikke noget at gøre ved det..

Anmeld

5. oktober 2009

Tut

Jeg kan ALTID klare billeder af de skønne unger vi juli mødre har produceret.

Og Paw, selvfølgelig er han en Paw, det er jo det du har sagt han skulle hedde hele tiden, så selvfølgelig skal han hedde det  

Super skønne billeder, bliver helt varm om hjertet. Paw er bare så nuser, og nu kan jeg slet ikke vente med at få Nana ud..

Stella hun er fandme lækker! Jeg er helt syg med hendes hår!

Anmeld

5. oktober 2009

Kaufie

linemus skriver:

Tak Line - dét var rart at høre

Mette, må snart koncentrere mig om jobbet igen - bliver alt for rørt af det her....

Anmeld

5. oktober 2009

Kaufie

Tynen skriver:

Dog er det da stadig lidt hårdt når hun råber på sin mor

Er hun stoppet med at kalde på EEEELLLLSSSEEE`???

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Kaufie skriver:

Er hun stoppet med at kalde på EEEELLLLSSSEEE`???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.