Orker I nærmest flere billeder ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Tynen

.. For her kommer lige en lille update fra de sidste par uger.

Ja, han blev jo 4 uger igår.. Synes virkelig tiden er gået alt for stærkt og er bange for at jeg slet ikke når at nyde det hele nok.
Heldigvis er den selvudslettende, altoverskyggende og deprimerende dårlige samvittighed ved at fortage sig.
Man kan jo rent faktisk godt fortsætte sit gamle liv med Stella på nogenlunde niveau nu han er så lille at man bare kan proppe ham i liften.
Stella har (Som skrevet til Tut) klaret det hele så flot og Lillebror er heldigvis rigtig, rigtig nem.

Min mormor fik desværre en blodprop i hjertet for nogle dage siden, men formåede alligevel, på trods af sine 90 år og sine 20 daglige smøger hver dag siden hun var 14, at overleve..
Så hende slipper vi sgu nok ikke af med foreløbig

Og så kommer det.. Det med navnet...

Vi har altså (trodsigt) valgt at overhøre samtlige advarsler fra samfundet og beslutter os nu for at kalde ham 

PAW!

Vi kan simpelthen ikke finde på noget andet der passer og  det var jo egentlig det navn jeg var sikker på han skulle have før jeg overhovedet blev gravid.
Så må vi tage de slag og himmelvendte øjne der kommer

De første par billeder er af Paw.
Stella og far makker bil
Stella til gymnastik
En wasted mor
Stella spiller bowling til mormors fødsesdag
Stella putter i liften med Lise og Anton
Stella og Paw oppe på sygehuset for at besøge oldemor
.. og resten kan I nok gætte jer til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Marco2

Det er virkelig nogle lækre unger du har dig der, og jeg bliver så glad for at læse at livet med Stella godt kan leves selvom der er kommet én til

Og den *"wasted" mor ser nu ikke særligt wasted ud, men det skyldes jo nok at hun har "biblen" ved sin side

Ag

Anmeld

5. oktober 2009

Nadi

Jeg kan personligt altid klare billeder!! Og hvor er de gode, specielt det sidste af dig og Paw  Hvilket jeg synes er så fint et navn, og jeg mødte faktisk Paw fra folkeren idag.
 til at han skal hedde Paw!!

Er glad for at høre Bubber overlevede, men for søren hun er blevet gammel. Det er jo slet slet ikke sådan jeg husker hende, men synes alligevel hun ligner hende jeg husker

Er helt oppe at køre over at Lillebror skal hedde Paw

Anmeld

5. oktober 2009

Tynen

Marco2 skriver:

Det er virkelig nogle lækre unger du har dig der, og jeg bliver så glad for at læse at livet med Stella godt kan leves selvom der er kommet én til

Og den *"wasted" mor ser nu ikke særligt wasted ud, men det skyldes jo nok at hun har "biblen" ved sin side

Ag

HAHA 
Åhh ja.. Den Bibel reddede mig da fra at hoppe ud af viduet oppe på Stellas værelse flere gange.
Venter nu på at 5. uge gør sit indtog lige om lidt

Det skal måske lige siges at jeg aldrig tror at jeg var kommet ovenpå så hurtigt hvis jeg ikke havde haft Stig.
Det lyder totalt Arto (   ) men hvis han ikke havde været der til at tage sig af Stella og lave tingene sammen med os, havde jeg nok ikke syntes det hele var så fedt.
Før i tiden var det kun Stella og jeg der tog til gymnastik, nu tager han med og så fordeler vi bare børnern´ imellem os.
Men er glad for at jeg ikke har skræmt livet af dig

Anmeld

5. oktober 2009

Tynen

Nadi skriver:

Jeg kan personligt altid klare billeder!! Og hvor er de gode, specielt det sidste af dig og Paw  Hvilket jeg synes er så fint et navn, og jeg mødte faktisk Paw fra folkeren idag.
 til at han skal hedde Paw!!

Er glad for at høre Bubber overlevede, men for søren hun er blevet gammel. Det er jo slet slet ikke sådan jeg husker hende, men synes alligevel hun ligner hende jeg husker

Er helt oppe at køre over at Lillebror skal hedde Paw

Jamen så må det jo være et tegn!
Nu skal jeg bare lige vænne mig til at han skal hedde det istedet for Lillebror

Nadia - Det er bare typisk dig med sådan en sætning.
Selvom den er vildt uforståelig, forstår jeg hvert et ord

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Ta daaa!!

PAW!! Hvor er det godt at I kom ud af skabet - selvfølgelig er han jo en Paw!
Hvorfor skulle nogen dog lave himmelvendte øjne.. andet end for at sige
"Ihhhhhh... hvor ER han bedåååårende!"..... Og det er han!
nå, ja.. det er resten af familien også

Dejlige billeder.. tak for et kærkomment break fra den sindsoprivende TV-serie-parade!

Anmeld

5. oktober 2009

Marco2

Ja det er jo da helt sikkert godt at have støtte i manden. Det er jeg nu heller ikke i tvivl om at Thomas vil være der for mig, Emsen og den lille ny, hvis vi beslutter os for at lave sådan én. Han gør allerede en stor indsats hjemme nu, så det er jeg ikke bange for. Det jeg nok er mest bange for er mit forhold til Emily, som er så dejligt nu.

AG

Anmeld

5. oktober 2009

Plysbjørnen

Nøj hvor er dine unger bare kanon dejlige....

Anmeld

5. oktober 2009

Joan ( Smallie )

Paw er da bare et kanon dejligt navn, og passer lige til ham.
Det er bare nogen total dejlig unger du har dig, og hvor er det fedt at høre at du ikke har dårlig samvigtighed mere.
Åhh hvor er jeg glad for der er ved at komme bare lidt rutine i det for jer.

Joan som ønsker jer en rigtig god dag

Anmeld

5. oktober 2009

Marco2

Jamen han kan da ikke hedde andet end PAW!

Så selvfølgelig er det da det han skal hedde!

Godt det er på plads nu!

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.