Junipige15 skriver:
Tusind tak for alle jeres svar!
Jeg er glad for at høre at nogle har erfaring med samme situation, og ikke har oplevet det som et problem.
jeg kan bare ikke lade være at tænke på, at jeg jo aldrig ville se den forskelsbehandling der Evt opstår, da jeg jo ikke ser dem andet end ved aflevering og afhentning. Spørgsmålet er, som en skriver, om jeg grundlæggende har så meget mistillid til at hun kan være professionel omkring det. Hun har haft barnebarnet meget på besøg under moderens barsel, også i arbejdstiden. Måske derfor jeg ikke er helt pjattet med tanken.
Uanset hvad, kan jeg mærke at det har en negativ effekt på mig, og det må vi som forældre afklare her i weekenden, om er noget vi kan arbejde med. Og forene os med.
Jeg er dog også glad for at andre deler min holdning og bekymring omkring det, og det nogle steder ikke er tilladt, og hælder stadig til at hun skal flyttes.
Tak for alle jeres svar, jeg vil bruge de næste par dage på at overveje hvad vi gør 
Jeg er selv dagplejer og hvis jeg oplevede så stor mistillid fra forældrene, så ville de have valgt forkert da de startede her.
Det lyder som en meget stressende situation for dit barnebarns dagplejer.
Sikke et angreb på jeres dagplejeres evner og professionelle tilgang.
Måske er den bedste løsbing, at stoppe samarbejdet for begge parter med sådan en indtilling. En dagplejer man skal have 100% tillid til. Hvilket jeg læser du ikke har.
Jeg har en stor omgangskreds af dagplejere og har ikke oplevet forskelsbehandling, som du frygter måske kan ske.
Skulle man tage forbehold for alt skidt der måske kunne ske et barn, så kunne man få travlt.
Jeg tror en flytning og negativitet er meget mere skadelig.
Jeg ved ikke hvad der ellers er sket i dagplejen. Men jeg foreslår at tage udgangspunkt i fakta og ikke spekulationer.
Held og lykke til dit barnebarn