Godaften til alle 
Jeg har behov for at høre andres mening i forhold til en nyopstået problematik i vores dagpleje.
Vores datter på 18 måneder går i en kommunal dagpleje som vi har været ok tilfredse med. Vi har haft nogle episoder, men det tænker jeg der er mange steder.
Hun har i dag, da jeg hentede min datter, fortalt at hun skal have sit barnebarn hos sig i vores dagpleje.
Jeg må indrømme at jeg på ingen måde synes det er ok, og det kom totalt bag på mig at man overhovedet måtte det. Jeg sagde direkte, at det vil jeg ikke ligge skjul på at jeg var meget bekymret for som mor, særligt i forhold til forskelsbehandling, som jeg tænker er totalt uundgåeligt i sådan en situation. Hun var meget uforstående overfor min undren, og kan slet ikke se problematikken i det. Vi talte lidt frem og tilbage, men følte mig slet ikke mødt. Jeg var så ked af det og frustreret på min datters vegne efter vi kom hjem. Jeg synes det er virkelig uprofessionel af dagplejekontoret at de ud af de ca 10 dagplejemødre der er, placere ham hos sin bedstemor. Og at de slet ikke har overvejet at det kan skabe en konflikt hos os som forældre, er mig en gåde.
Jeg har bestemt mig for at kontakte pladsanvisningen, og høre om der er mulighed for at vi kan få rykket hende i den vuggestue, der hører sammen med den børnehave hun skal gå i.
Jeg vil rigtig gerne høre jeres tanker om denne situation, og hvad i selv ville gøre. Tak 
Anmeld
Citér