Efter min fødsel af lillesøster har jeg søgt side op og side ned efter nogle i samme situation som mig. Men hver gang står der bare at folk har tabt 10kg og opefter af fødslen.
Jeg tænker at der må sidde andre derude som slet ikke tabte sig lige så meget eller hurtigt for den sags skyld og jer vil jeg gerne høre fra!
Jeg fik ved planlagt kejsersnit den dejligste pige for 7 dage siden. Jeg blev vejet om morgenen forud for operationen og vægten sagde + 14kg.
4 dage efter havde jeg til min store skræk kun tabt 2kg!!
Hvilket ikke giver mening da baby i sig selv var 3kg foruden moderkage, fostervand osv.
Men jeg tænker at det nok var væske pga operationen osv.
I morges stilte jeg mig på vægten igen og den siger nu -5kg. Altså mangler jeg stadig 9kg. Jeg forstår overhovedet ikke hvordan man kun kan tabe sig 5kg af en graviditet. Når anbefalingerne lyder 8-15kgs vægtøgning alt efter BMI. 
Det skal siges at jeg havde en normal bmi før graviditeten og er derfor mega frustreret over det minimale vægttab jeg har haft.
Er der andre der tabte sig så lidt? Eller som bare først havde tabt graviditets kiloerne flere uger efter?
Ville være rart at høre fra nogen der har været i samme båd og ikke kun fra alle dem der 1 dag efter havde tabt alle kilo.
Tak på forhånd.
Hilsen en frustreret men dog glad mor 
Anmeld
Citér