Menu nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2016

Tip!

Børnene har selv bestemt deres menu.. 

forret: finger mad pyntet sjovt til børnene, noget lækkert på til de 2 voksne. 

Hovedret: Burger til ungerne, oksemørbrad på grillen med bagte kartofler, asparges bacon, hvidløgs baconer og hvidløgs smør.. 

dessert: chokolade kage og is.. 

så er der Chips til at snacke, kransekage og champagne (og børne champagne)til midnat.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2016

lineog4

Aristocats skriver:

Ej, hvor smart. Jeg har helt uvidende troet at sådan set ingen steder havde åbent nytårsaften - der tog jeg så fejl 

Tror mange har, men ofte er det en fastmenu. 

Jeg har i hvertfald serveret et par gange nytårsaften og det samme har min mand 

Anmeld Citér

27. december 2016

God-mor

Sprit25 skriver:

Ihhh i år er det mig der skal lave maden. Og med ambitiøse kokke og og venner i blandt bliver jeg helt nervøs. 

Jeg er selv til let, rustik mad men er blank for ideer!!! Hjælp mig! Hvad ville være jeres perfekte nytårsmenu! 

Vi får et vennepar over og deres to unger 

Jeg tænker at vi til forret skal have tunmousse på bund af salat og med hjemmelavet sprødt brød og en hjemmelavet dressing

Hovedret er grillet kalvefilet med en blommesalat, en form for kartofler og en hjemmelavet bearnaise. Børnene skal have pølser og brød hvis de ikke gider at spise det andet. 

Dessert der tror jeg at jeg vil kaste mig ud i og lave en hjemmelavet islagkage

Så skal vi have kransekage og en masse chips og slik

Anmeld Citér

28. december 2016

MorDk

I år skal vi have:

Forret: Carpaccio

Hovedret: Bagt laks med timiankartofler, muskat sauce og hvidløgsmarineret haricots vert

Desset: Hjemmelavet hindbær is med chokoladesauce 

Anmeld Citér

28. december 2016

skøjte-prinsessen

vi skal have racklette, men forskelligt kød og lækkerier til det så dejligt så kan man sidde i flere timer og hygge og spise

Anmeld Citér

28. december 2016

pb2017

Sprit25 skriver:

Ihhh i år er det mig der skal lave maden. Og med ambitiøse kokke og og venner i blandt bliver jeg helt nervøs. 

Jeg er selv til let, rustik mad men er blank for ideer!!! Hjælp mig! Hvad ville være jeres perfekte nytårsmenu! 

Vi skal have: 

Forret: blinis med laks/caviar/creme og carpaccio/parmesan/rocula. 

Hovedret: nogle gode røde bøffer, ovnkartofler, bearnaise og salat.

Dessert: det ved jeg endnu ikke.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.