Menu nytårsaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2016

Troldemommi

Vi benytter enhver lejlighed til at lave Flæskesteg 

Seriøst, vi elsker flæskesteg for meget, tror det er vores familie's last 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

Bshizzle

Forret : Lakserulle m. asparges. 

Hovedret : Raclette (med alt hvad fantasien kan tænke sig til) m. Flutes, Tomatsalat, alm salat mm. - Overvejer flødekartofler til? 

Dessert : Frugtsalat 

.. 

Kransekage.. 

Ostebord.. 

Anmeld Citér

26. december 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Sprit25 skriver:

Ihhh i år er det mig der skal lave maden. Og med ambitiøse kokke og og venner i blandt bliver jeg helt nervøs. 

Jeg er selv til let, rustik mad men er blank for ideer!!! Hjælp mig! Hvad ville være jeres perfekte nytårsmenu! 

jeg ved ikke hvad vi skal have i år, men for et par år siden lavede jeg plankelaks til os voksne og laks med kartoffelmos til min søn der på det tidspunkt var 2 år 11 mdr.

det er nemt, men kan se utrolig lækkert ud uden det store arbejde.

Anmeld Citér

26. december 2016

Carina:-)

Vi tager ud at spise med 5 børn 

Senere står den på champagne sprut chips slik og hotdogs med naboer /gode venner 

Anmeld Citér

26. december 2016

Aristocats

Carina:-) skriver:

Vi tager ud at spise med 5 børn 

Senere står den på champagne sprut chips slik og hotdogs med naboer /gode venner 

Hvor kan man spise henne nytårsaften? 

Anmeld Citér

26. december 2016

Aristocats skriver:

Hvor kan man spise henne nytårsaften? 

En del restauranter har åbne her i byen.

Vi har valgt en asiatisk så vi kan få sushi og ungerne kan få nudler indbagt kylling og i den dur ��

Anmeld Citér

26. december 2016

Aristocats

En del restauranter har åbne her i byen.

Vi har valgt en asiatisk så vi kan få sushi og ungerne kan få nudler indbagt kylling og i den dur ��

Ej, hvor smart. Jeg har helt uvidende troet at sådan set ingen steder havde åbent nytårsaften - der tog jeg så fejl 

Anmeld Citér

26. december 2016

Aristocats skriver:

Ej, hvor smart. Jeg har helt uvidende troet at sådan set ingen steder havde åbent nytårsaften - der tog jeg så fejl 

Det er første år vi gør det og var også ret forbløffet over at der var en del at vælge imellem . 

Anmeld Citér

26. december 2016

Aristocats

Det er første år vi gør det og var også ret forbløffet over at der var en del at vælge imellem . 

Tænker også at det er noget jeg skal tjekke næste år eventuelt, nu hvor jeg ved det  Det kunne være rart at prøve og så slippe for madlavningen!

Anmeld Citér

27. december 2016

Steffecph

Vi skal bare være alene i år. :-) 

Forret:  Hjemmelavet snackkurv. Indbagterejer, løgringe, indbagt kylling, chili cheese tops og mozzarella sticks. Hertil sur/sød dip og en hvidløgsdip. Planen er at vi kan gå og snacke i løbet af eftermiddagen og til dronningens nytårstale. 

Hovedret: indbagt oksemørbrad med svampe, pommes Anna, hasselbach kartofler, bacon asparges og bearnaise. 

Dessert: chokoladefondant med en god rørt vaniljeis og friske bær. 

Natmad: tapas. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.