Mariehøne123 skriver:
Som en anden også skriver send et brev (vent måske lige til efter jul). Skriv det som det er at du ikke føler i har et bånd uden at skrive at du decideret ikke kan lide ham måske takke ham fordi han har været der men i bare er hvert jeres sted. Du skal ikke lyve men jeg synes godt du må tilpasse sandheden lidt
du lyder afklaret og du er i din gode ret. Hvis jeg stod i hans situation ville jeg egentlig også hellere have et brev en face to face.
Det jeg mente med at båndet til familier ændrer sig når man får børn er at dem der vil mine børn det godt har jeg fået et langt tættere forhold til og kan acceptere mange fejl fra fordi de giver mine børn noget godt mens på papiret tættere familiemedlemmer glider lidt væk fordi de ikke er reelt interesseret i mine børn. Fx har min mor en veninde som forguder mine børn og som mine børn elsker. Hun har pludselig fået en meget større rolle i mit liv
Jeg tror det svære ved at "sige" direkte "Jeg vil ikke se dig mere", er at det kan blive utrolig akavet hvis det så sker at jeg ser ham igen. Endnu mere akavet end det er at lade det løbe ud i sandet, som er det jeg har haft forsøgt mig med indtil nu. Jeg kan jo risikere at støde på ham i forbindelse med min lillebror, til en fødselsdag eller lignende.
Men altså, det er et godt bud. Jeg tager det bestemt til eftertanke 
Ahh ja, jeg forstår godt hvad du mener med det. Jeg blev bare lidt provokeret af det, men det er bare fordi jeg er enormt afklaret med mit forhold til ham, så det virker helt skørt for mig at genoverveje det. Jeg er helt enig i hvad du skriver, f.eks. betyder min kærestes familie rigtig meget for mig, på mange måder mere end min biologiske familie gør. Eller hvert fald på en anden måde 
Anmeld
Citér