Bedste BabySam butik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Jeg får lidt myrekryb af Babysam og lignende "babyræs-butikker"... så jeg er ikke den rigtige til at stemme.

De få ting jeg har skullet bruge er købt på Reshopper og en del er lavet selv. Jeg er vild med genbrug af god kvalitet og gør-det-selv - men mest af alt har jeg bare ønsket at begrænse mængden af unødvendigt udstyr.

Bare af nysgerrighed - hvad ville I gerne have haft at de gjorde i den butik I var inde i? Kunne I ikke bare have taget det I skulle bruge og så have spurgt, hvis I havde spørgsmål?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, så leder vi efter den bedste BabySam butik.

Vi bor i Skælskør og har hørt gode ting om BabySam i Næstved, og da den ligger tættest på os, kørte vi selvfølgelig dertil.

Det var den mest skuffende tur vi har været på i en baby forretning. Der må have været 4-5 på arbejde, der var ikke andet end 3-4 i butikken ud over os, og kun 2 fik hjælp. Ingen bød velkomne eller anerkendte at vi var der. Efter at have været der i omkring 20 min, gik vi simpelthen uden at købe noget. 

Vi skal på den  helt store baby shopping spree og gerne vil i den bedste BabySam, ligemeget om vi så skal køre til Jylland, hvis det er det der skal til.

Med de "små" 30 butikker er det for mange at skrive, så skriv i kommentaren hvilken BabySam I har valgt.

Hvis I derimod ikke handler i BabySam, så må I gerne skrive hvor I så handler ind til baby.

Hilsen de nybagte forældre

Vi har været i et par forskellige Babysams og synes den bedste service er i Randers. Men vi foretrækker nu begge at handle i Ønskebørn. 

Anmeld Citér

16. december 2016

Anonym trådstarter

Vi var et hurtigt smut i kbh i dag og prøvede lige babysam i østerport. Den er godt nok lille, men personalet virker flinke. Den første der hjalp os virkede ung og uvidende, og det viste sig også at da vi skulle spørge ind til barnevogn, senge samt alt andet man har brug for til en lille ny, så kunne hun heller ikke hjælpe os. Det var vi sådan set glade for, for der kom en rigtig flink kvinde og hjalp os i stedet. 

Hun vat dog lidt i tvivl om hvad forskellen på de forskellige barnevogne vat da vi spurgte så det måtte hun spørge en overordnede om. Men hun fandt svaret og hjalp os i sidste ende 

Der kunne vi måske godt finde på at tage til igen en gang. Det eneste triste ved butikken er simpelthen dens størrelse og indretning. Det føltes som en lang gang med tøj på væggene.

Men fin var den da stadig - ikke vores bedste valg endnu.

Anmeld Citér

16. december 2016

Aristocats

Hvis i er på Sjælland vil jeg heller ikke anbefale Babysam eller lignende, men Nature baby i Helsinge og Purebaby på Frederiksberg. Derudover genbrugsen

Anmeld Citér

16. december 2016

Anonym

Babysam i Næstved er SÅ vanvittig dårlig! Vi har så mange dårlige erfaringer derfra. Men hvis I vil køre til Næstved igen, så kør i Kære Børn. Der er altid god service, og de har så mange lækre ting!

Anmeld Citér

16. december 2016

Miti's mama

Grønne Rollinger ved Køge (brugt), eller Kære Børn i Slagelse.

Anmeld Citér

16. december 2016

2babygirls

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, så leder vi efter den bedste BabySam butik.

Vi bor i Skælskør og har hørt gode ting om BabySam i Næstved, og da den ligger tættest på os, kørte vi selvfølgelig dertil.

Det var den mest skuffende tur vi har været på i en baby forretning. Der må have været 4-5 på arbejde, der var ikke andet end 3-4 i butikken ud over os, og kun 2 fik hjælp. Ingen bød velkomne eller anerkendte at vi var der. Efter at have været der i omkring 20 min, gik vi simpelthen uden at købe noget. 

Vi skal på den  helt store baby shopping spree og gerne vil i den bedste BabySam, ligemeget om vi så skal køre til Jylland, hvis det er det der skal til.

Med de "små" 30 butikker er det for mange at skrive, så skriv i kommentaren hvilken BabySam I har valgt.

Hvis I derimod ikke handler i BabySam, så må I gerne skrive hvor I så handler ind til baby.

Hilsen de nybagte forældre

Vi købte alt vores i babysam Randers for over 6år siden! vi blev budt velkommen, mulighed for drikkelse og da vi var nået igennem hele listen som tog over en time, så fik vi ro til at kigge listen igennem og derfra fik vi et tilbud!

Anmeld Citér

16. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Babysam i odense er så elendig samme problem som du beskriver.  Handler der aldrig mere ! 

Men ønskebørn i odense er så god altid god søvis og de byder altid en velkommen handler helst ikke andre steder  men kærebørn i odense er osse et godt sted 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.