Bedste BabySam butik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2016

Anonym

Når du nu bor i Skælskør, kan jeg anbefale Kære Børn i Slagelse. Jeg synes de har en fantastisk service overfor deres kunder. Vi har lånt mange ting med hjem da vi skulle se om det fungerede i praksis inden vi købte det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2016

Anonym

Jeg har været i babysam i Randers, kolding og Odense, alle steder har haft en lidt kedelig service (med undtagelse af et enkelt besøg i Odense, hvor jeg har været et par gange, der mødte jeg en sød og dygtig medarbejder). Det har ikke været decideret dårlig, men heller ikke noget at råbe hurra for. Til gengæld har jeg mødt nogle rigtig søde og hjælpsomme medarbejdere i kære børn i Kolding.

Anmeld Citér

15. december 2016

Christabelle

Når I nu bor i Skælskør, så ville jeg køre i Kære Børn i Slagelse. De er simpelthen SÅ søde derude. Der købte vi (næsten) alt da vi skulle have vores datter ��

Anmeld Citér

15. december 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Som overskriften lyder, så leder vi efter den bedste BabySam butik.

Vi bor i Skælskør og har hørt gode ting om BabySam i Næstved, og da den ligger tættest på os, kørte vi selvfølgelig dertil.

Det var den mest skuffende tur vi har været på i en baby forretning. Der må have været 4-5 på arbejde, der var ikke andet end 3-4 i butikken ud over os, og kun 2 fik hjælp. Ingen bød velkomne eller anerkendte at vi var der. Efter at have været der i omkring 20 min, gik vi simpelthen uden at købe noget. 

Vi skal på den  helt store baby shopping spree og gerne vil i den bedste BabySam, ligemeget om vi så skal køre til Jylland, hvis det er det der skal til.

Med de "små" 30 butikker er det for mange at skrive, så skriv i kommentaren hvilken BabySam I har valgt.

Hvis I derimod ikke handler i BabySam, så må I gerne skrive hvor I så handler ind til baby.

Hilsen de nybagte forældre

Hvis i vil køre til Næstved igen, kan jeg anbefale dig Kærebørn!! Ligger tæt på babysam. Ejeren er super flink og de ansatte er lige så 

vi fik flere gode deals dengang jeg var gravid. Bla rabat på kili sengen fra sebra og nedslag i pris på barnevogn osv. 

Hvis I skal have lavet sådan en pakke-deal så kan de i hvert fald godt give en god en

Anmeld Citér

15. december 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Vi bor i Skælskør og har hørt gode ting om BabySam i Næstved, og da den ligger tættest på os, kørte vi selvfølgelig dertil.

Det var den mest skuffende tur vi har været på i en baby forretning. Der må have været 4-5 på arbejde, der var ikke andet end 3-4 i butikken ud over os, og kun 2 fik hjælp. Ingen bød velkomne eller anerkendte at vi var der. Efter at have været der i omkring 20 min, gik vi simpelthen uden at købe noget. 

Vi skal på den  helt store baby shopping spree og gerne vil i den bedste BabySam, ligemeget om vi så skal køre til Jylland, hvis det er det der skal til.

Med de "små" 30 butikker er det for mange at skrive, så skriv i kommentaren hvilken BabySam I har valgt.

Hvis I derimod ikke handler i BabySam, så må I gerne skrive hvor I så handler ind til baby.

Hvis i vil køre til Næstved igen, kan jeg anbefale dig Kærebørn!! Ligger tæt på babysam. Ejeren er super flink og de ansatte er lige så 

vi fik flere gode deals dengang jeg var gravid. Bla rabat på kili sengen fra sebra og nedslag i pris på barnevogn osv. 

Hvis I skal have lavet sådan en pakke-deal så kan de i hvert fald godt give en god en

Anmeld Citér

16. december 2016

Anonym

Babysam Køge er ELENDIG! 

Jeg handler i ønskebørn, hvor de kender til kundeservice og kundepleje. Når jeg skal ligge så mange penge i en forretning, så forventer jeg de er imødekommende og servicemindede. 

Anmeld Citér

16. december 2016

Loa

Anonym skriver:

Nu har vi næsten kun være i den i Taastrup, da den ligger tættest, men den virker meget præget af at være så stor og populær, for der er meget sjældent personale at få fat i. Der står måske en enkelt i kassen (hvis der overhovedet står nogen der) så man skal altid vente 100 år hvis man har spørgsmål til noget i butikken. 

Har været et par gange i den i Valby (tror jeg den ligger - ikke så langt fra zoo) den virker mindre og mere personlig og har aldrig været utilfreds med betjeningen der.

Anmeld Citér

16. december 2016

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har handlet i Babysam i Vejle et par gange og fået god service, men som regel køber vi stort set alt i en børnebutik, der hedder Børnebiksen, og som ligger lidt uden for Århus. 

Vi får altid fantastisk service og har altid fået et godt tilbud hos dem, når vi har handlet mere end småting hos dem. Selv da vi bare skulle købe en klapvogn, fik vi et godt tilbud, så skal i på den helt store tur, kan I helt sikkert få en god pakkedeal, men der er så også langt at køre efter den. 

De har også en webshop, og jeg har også tidligere fået gode tilbud ved at sende dem en mail og spørge efter en god pris, når jeg ikke lige har haft tid til at køre forbi butikken.

Anmeld Citér

16. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Babysam i Herning er ringe, men Babysam I Silkeborg er okay

Dog foretrækker vi Kære børn i Herning og andre steder.. Synes at opleve deres service er meget bedre... 

Anmeld Citér

16. december 2016

Sprit25

Hvorfor skal det være en babysam?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.