Bedste BabySam butik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bedste BabySam

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

14.559 visninger
27 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2016

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, så leder vi efter den bedste BabySam butik.

Vi bor i Skælskør og har hørt gode ting om BabySam i Næstved, og da den ligger tættest på os, kørte vi selvfølgelig dertil.

Det var den mest skuffende tur vi har været på i en baby forretning. Der må have været 4-5 på arbejde, der var ikke andet end 3-4 i butikken ud over os, og kun 2 fik hjælp. Ingen bød velkomne eller anerkendte at vi var der. Efter at have været der i omkring 20 min, gik vi simpelthen uden at købe noget. 

Vi skal på den  helt store baby shopping spree og gerne vil i den bedste BabySam, ligemeget om vi så skal køre til Jylland, hvis det er det der skal til.

Med de "små" 30 butikker er det for mange at skrive, så skriv i kommentaren hvilken BabySam I har valgt.

Hvis I derimod ikke handler i BabySam, så må I gerne skrive hvor I så handler ind til baby.

Hilsen de nybagte forældre

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Som overskriften lyder, så leder vi efter den bedste BabySam butik.

Vi bor i Skælskør og har hørt gode ting om BabySam i Næstved, og da den ligger tættest på os, kørte vi selvfølgelig dertil.

Det var den mest skuffende tur vi har været på i en baby forretning. Der må have været 4-5 på arbejde, der var ikke andet end 3-4 i butikken ud over os, og kun 2 fik hjælp. Ingen bød velkomne eller anerkendte at vi var der. Efter at have været der i omkring 20 min, gik vi simpelthen uden at købe noget. 

Vi skal på den  helt store baby shopping spree og gerne vil i den bedste BabySam, ligemeget om vi så skal køre til Jylland, hvis det er det der skal til.

Med de "små" 30 butikker er det for mange at skrive, så skriv i kommentaren hvilken BabySam I har valgt.

Hvis I derimod ikke handler i BabySam, så må I gerne skrive hvor I så handler ind til baby.

Hilsen de nybagte forældre

Der er gjort mulighed for anonymitet, så de der svarer de ikke handler i babysam, må meget gerne svare hvor de så handler henne.

Anmeld Citér

15. december 2016

(august)

Babysam i Hillerød, simpelthen den bedste service og vidende medarbejdere. 

Anmeld Citér

15. december 2016

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Altid Ønskebørn i Odense  De er så søde og hjælpsomme og hilser altid. Det er ALDRIG til at få hjælp i Babysam, og det er gerne en masse unge piger der ingenting ved, der står i butikken. 

Anmeld Citér

15. december 2016

MorTilN

Skal jeg vælge en dissideret babybutik vil Ønskebørn altid være at foretrække. Vis jeg absolut skal handle i en babysam vil det blive i Valby eller Hillerød.

Anmeld Citér

15. december 2016

jjuhl

Profilbillede for jjuhl

Jeg har haft mega dårlige oplevelser i både Kolding og Odense så nu holder jeg af princip ikke i babysam. Jeg er stor fan kære børn eller ønskebørn i Odense. Mega god service også selvom de har møj travlt. Så jeg ville lede efter en helt anden kæde hvis jeg var dig 

Anmeld Citér

15. december 2016

grinny

Kære børn i Nykøbing Falster 

Anmeld Citér

15. december 2016

Soonmom

Ved ikke hvilken der er bedst,  men babysam i odense er mega dårlig,  de giver ingen rabat,  eller jo 10 % på det over når du har handlet for 1000 kr,  20 % over det,  når du har handlet for 2000 (har i hvert fald hørt at andre babysam giver væsentlig bedre).

Så sent som i søndags var vi der.  Der stod tre der arbejdede der og snakkede da vi kom op til kassen,  de snakkede om hvor de andre var henne og så gik de og da vi havde stået der og gloet i 30 SEK  lagde vi tingene på kassen og gik

Anmeld Citér

15. december 2016

loubri

Var i Babysam holbæk igår og købe en barnevogn og nogle småting. Fik den BEDSTE service af en Lara! Hun var så sød og forklarede alt rigtig godt. Så dem kan jeg kun sige positivt om. Hun hjalp endda med at bære barnevognen ud i bilen  

Anmeld Citér

15. december 2016

Anonym

Engby, Danmarks Barnevogne, PureBaby og andre mindre kendte butikker i København. Super service og gode rabatter. Gider ikke BabySam. Det er alt for dyrt, og synes de lever højt på, at de er de mest kendte.

Hos Danmarks Barnevogne kan man i øvrigt altid få en god pris på Emmaljunga, og de har altid vogne hjemme, så man ikke nødvendigvis skal bestille flere måneder i forvejen (kommer dog an på farve og stel mm).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.