(februar) Mad på onsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Misjelle

finkedinke skriver:

Jeg foretrækker at gå. Jeg har stadig ca. 117 kg jeg skal af med efter graviditeten
Kan jeg finde vejen fra stationen på kraks? eller skal man gennem småstier?

Berith

Det er en masse rækkehuse du kommer til at gå mellem . Jeg prøver lige, så er ikke sikker på krak kan finde den hurtigste vej .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Mca<3

finkedinke skriver:

Clara er også blevet snottet, jeg var helt bekymret for om jeg skulle aflyse. Så jeg er glad for at vi er flere med snottede børn.

Men for søren jeg er blank, hvad skal jeg tage med? ...
Hvad med om jeg tager ost med? Så slipper Tanja for det

Berith

Super hvis du sørger for ost  Så køber jeg smør , marmelade mm..  Ih det bliver hyggeligt altsåå

Anmeld

5. oktober 2009

Diana...

IHH Hvor er jeg ked af jeg ikke kan komme med   jeg kunne tude over det  alle de hormoner der ikke vil ud ha ha  

Håber ikke det sidste gang i skal mødes for jeg vil så gerne møde jer alle sammen.

Anmeld

6. oktober 2009

Misjelle

Så fik Linus feber . Den er ikke så høj, men den er der og han er meget pylret. Så det er nok ikke det bedste at holde det her hos os. Vil jo helst ikke give det videre til jeres små. Ved ikke om i hellere vil finde et andet sted at være eller om vi skal skubbe det en uges tid evt?

Ej det er jeg altså rigtig ked af piger, ville bare så gerne møde jer allesammen . Håber at hvis i finder et andet sted at være at vi kan finde en anden dato også. Øv øv øv.

Anmeld

6. oktober 2009

Mca<3

Øv øv   Tøser hva er der stemning for ??  God bedring med ham ,,,

Anmeld

6. oktober 2009

Diana...

Hi hi jeg stemmer på en anden dag hi hi jeg vil os med nemlig ha ha griner.

Hvor er det synd for det lille pus håber han snart får det bedre søde.

Anmeld

6. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er op til jer. Jeg kan kun mandag i næste uge, da vi holder efterårsferie resten af ugen. I uge 43 kan jeg slet ikke, da jeg skal have lavet keglesnit.

Jeg får besøg af min mødregruppe i dag, men jeg tjekker løbende om I andre finder ud af noget

Anmeld

6. oktober 2009

finkedinke

Faktisk er både jeg og Clara blevet syge nu. Så det ville passe mig fint at udskyde det. Men i næste uge er det efterårsferie og jeg har de to store tøser hjemme hele ugen. Så der kan jeg heller ikke.

Berith

Anmeld

6. oktober 2009

MoarLK

Øv sikkert noget med de små - vi må nok heller udskyde det til om et par uger så.
Håber at alle de små og voksne er blevet rask til den tid.
Hvis næste uge i efterårsferien er ud lukket og i uge 43 skal Katja have sit keglesnit, ja så er vi helt fremme i slutningen af oktober. Det er så også den sidste uge, jeg har inden jeg starter arbejde igen.
Der må det vel kunne lad sig gøre, lige nu ser min kalender fri ud hele ugen, så det op til de damer om hvilken dag det skal være. Bare ikke onsdag da jeg har min mødregruppe for sidste gang - altså i denne her omgang.....

Anmeld

6. oktober 2009

Mca<3

Fint for mig med slutningen af okt .. I bestemmer dagen og jeg kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.