(februar) Mad på onsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.066 visninger
40 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

Diana...

Hej piger hvad med mad på onsdag. Vi skal jo have noget og hygge med ikk  Jeg vil helst tage noget med der skal købes da jeg ikke er hjemme i mit eget køkken så gider ikke stå og lave alt muligt at tage med. Men hvad synes i? er der nogen der er friske på at bage nogen boller eller noget jeg kunne tage noget pålæg med hvad synes i tøser vi kunne os købe nogen sandwich og spise? Det jo lige om lidt så skal vi ikke lige have fundet ud af dette?

Knus Diana som glæder sig til at se jer alle og HÅBER virkelig ikke i melder afbud da der lidt langt til sjælland 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

MoarLK

Jeg vil gerne bage nogle boller og muffins. Glæder mig til at se jer.....

Anmeld

4. oktober 2009

Diana...

Kanon så tager jeg pålæg med nogen ønsker til pålæg?

Anmeld

4. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det bliver rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til, at se jer alle. Jeg føler jo nærmest, at jeg kender jer  Jeg har fået Frank til, at hente Luka i vuggestue, så jeg ikke skal sidde med "en snor" - jeg plejer, at hente ham kl. 15.

Jeg kan godt købe lidt frugt med - var det noget?

Jeg har ingen særlige ønsker til pålæg

Anmeld

4. oktober 2009

Diana...

Katja... skriver:

Det bliver rigtig hyggeligt og jeg glæder mig til, at se jer alle. Jeg føler jo nærmest, at jeg kender jer  Jeg har fået Frank til, at hente Luka i vuggestue, så jeg ikke skal sidde med "en snor" - jeg plejer, at hente ham kl. 15.

Jeg kan godt købe lidt frugt med - var det noget?

Jeg har ingen særlige ønsker til pålæg

Ja super idé

Anmeld

4. oktober 2009

Misjelle

Jamen det lyder da super skal jeg så stå for drikkevarer?

Vil bare lige sige at Linus er altså blevet rigtig snottet her i går, han har ikke feber, men næsen løber og øjnene er lidt blanke. Ved ikke hvordan i har det med det? Hvis i hellere vil holde det et andet sted kan jeg godt forstå det? Men ellers er i selvfølgelig meget velkomne .

Anmeld

4. oktober 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Vil bare lige sige at Linus er altså blevet rigtig snottet her i går, han har ikke feber, men næsen løber og øjnene er lidt blanke. Ved ikke hvordan i har det med det? Hvis i hellere vil holde det et andet sted kan jeg godt forstå det? Men ellers er i selvfølgelig meget velkomne .

Altså jeg synes jo at det lige meget hvilken barn man møder er de snottet her er det oki for mig så længe det bare er snot og ikke feber osv.

Hvordan er det lige du bor i lejlighed ikke. Vi er 2 der kommer med det offentlige er der plads til barnevogn?

Anmeld

4. oktober 2009

Misjelle

Altså jeg synes jo at det lige meget hvilken barn man møder er de snottet her er det oki for mig så længe det bare er snot og ikke feber osv.

Hvordan er det lige du bor i lejlighed ikke. Vi er 2 der kommer med det offentlige er der plads til barnevogn?

Jamen der er ingen tegn på feber. Han har bare lidt svært ved at sove da det jo er svært at trække vejret gennem næsen, så vågner ca. hver 40. min. . Eller virker han skam frisk nok.

Vi bor i et lille rækkehus med flisebelagt have (spørg mig ikke hvorfor sådan var den da vi overtog, men dejligt praktisk med barnevogne ). Så der er plads til alle kan have en barnevogn med. Husk regnslag, da vi ikke har nogen overdækket terrasse, og det er fysisk umuligt at have dem indenfor .

Indenfor har vi Linus seng og en rejseseng, hvis der er nogle der ikke har barnevogn med .

Anmeld

4. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Misjelle skriver:

Det gør ikke mig noget. Det kan ikke undgås, da "snot-næse-tiden" er sat ind

Jeg ved ikke om jeg har barnevogn med eller jeg måske benytter mig af, at Lina kan sove indenfor. Jeg er i bil ned til dig.

Anmeld

4. oktober 2009

Misjelle

Det gør ikke mig noget. Det kan ikke undgås, da "snot-næse-tiden" er sat ind

Jeg ved ikke om jeg har barnevogn med eller jeg måske benytter mig af, at Lina kan sove indenfor. Jeg er i bil ned til dig.

Altså Linus sover udenfor Så hun ka bare låne hans seng hvis der bliver brug for det, så kommer vi bare nogle friske lagner på . Har også sådan en rejseseng til babyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.