(februar) Mad på onsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Misjelle skriver:

Altså Linus sover udenfor Så hun ka bare låne hans seng hvis der bliver brug for det, så kommer vi bare nogle friske lagner på . Har også sådan en rejseseng til babyer.

Lina sover normalt også udenfor, men jeg ved ikke om jeg gider, at slæbe barnevognen med i bilen - det er ren dovenskab, ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Diana...

Tøser jeg er SÅ ked af det men jeg er vågnet op med MEGA ond i halsen og MEGA ond i det ene bryst + arm det gør så ond at jeg ikke engang kan løfte min telefon med højre arm og kan ikke tage en dyb indåndning uden det gør ond Jeg tror altså jeg bliver nød til at lade vær at tage afsted Lucas og Claus lå jo syge sidste uge så de har sikkert smidtet mig og det med brystet bliver jeg vist nød til at tage til lægen med. 

ØV ØV ØV Jeg havet bare glædet mig så meget men en tur til sjælland i morgen bliver ikke sjov hvis jeg ikke kan bære på det jeg skal have med og slet ikke vis jeg syg.

Øv øv øv

Knus Diana

Anmeld

5. oktober 2009

Mca<3

Øv Diana .. super ærgeligt men god bedring   Alexander har slet ikke været forkølet endnu så tror ikke han bliver sådan ramt af snot næse ,, så intet problem ,, Hva skal jeg medbringe ?? Khan det kan vel dårligt svare sig vi køre sammen ??  Jeg kører over Kbh Du skal vel over Roskilde el hva ????

Anmeld

5. oktober 2009

MoarLK

Øv øv Diana, det er da synd for dig - god bedring.

Tanja, jeg tager den over Ballerup/Albertslund - og tager barnevognen med, så nej jeg ved ikke om det kan betale sig?
Med mindre du kommer til mig og vi kører sammen derned. Men du skal vel også have din barnevogn med?

Anmeld

5. oktober 2009

Mca<3

Khanh skriver:

Øv øv Diana, det er da synd for dig - god bedring.

Tanja, jeg tager den over Ballerup/Albertslund - og tager barnevognen med, så nej jeg ved ikke om det kan betale sig?
Med mindre du kommer til mig og vi kører sammen derned. Men du skal vel også have din barnevogn med?

Jo jeg tager også barnevognen med  Så med mindre du køre lastbil så er det nok nemmest jeg kører selv

Anmeld

5. oktober 2009

MoarLK

Tanja.. skriver:

Jo jeg tager også barnevognen med  Så med mindre du køre lastbil så er det nok nemmest jeg kører selv

Nej desværre kører jeg ikke lastbil - så vi må bare ses i Greve....

Anmeld

5. oktober 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Tøser jeg er SÅ ked af det men jeg er vågnet op med MEGA ond i halsen og MEGA ond i det ene bryst + arm det gør så ond at jeg ikke engang kan løfte min telefon med højre arm og kan ikke tage en dyb indåndning uden det gør ond Jeg tror altså jeg bliver nød til at lade vær at tage afsted Lucas og Claus lå jo syge sidste uge så de har sikkert smidtet mig og det med brystet bliver jeg vist nød til at tage til lægen med. 

ØV ØV ØV Jeg havet bare glædet mig så meget men en tur til sjælland i morgen bliver ikke sjov hvis jeg ikke kan bære på det jeg skal have med og slet ikke vis jeg syg.

Øv øv øv

Knus Diana

Det er noget være noget med dig, vi havde jo lige glædet os til at møde jer begge 2 . Jacob mente helt bestemt Lucas ville kunne lære Linus nogle tricks .

Ej Håber ikke det er noget du skal døje med for længe og at vi får mulighed for at mødes på et andet tidspunkt så, for selvfølgelig skal du pleje dig selv. Du må lige give en opdatering på hvad lægen siger til det med brystet, men mon ikke det er hævede lymfekirtler der spøger?

Anmeld

5. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Diana... skriver:

Øv øv øv

Knus Diana

Øv øv øv - hvor er det bare ærgeligt, men sygdom er man ikke selv herre over. Jeg håber, at du bliver hurtig rask igen

Håber du har mulighed for, at komme herover på et andet tidspunkt i indeværende år, da det kunne være super hyggeligt, at mødes (jeg skal starte på arbejde den 1/1  )

Helbredende knus

Anmeld

5. oktober 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Det er noget være noget med dig, vi havde jo lige glædet os til at møde jer begge 2 . Jacob mente helt bestemt Lucas ville kunne lære Linus nogle tricks .

Ej Håber ikke det er noget du skal døje med for længe og at vi får mulighed for at mødes på et andet tidspunkt så, for selvfølgelig skal du pleje dig selv. Du må lige give en opdatering på hvad lægen siger til det med brystet, men mon ikke det er hævede lymfekirtler der spøger?

Hva kan jeg medbringe ??  Hva mangler

Anmeld

5. oktober 2009

Misjelle

Laver lige en lille oversigt over hvad vi tager med hver især .

Khanh og Lotus: Boller og muffin

Katja og Lina: Frugt

Michelle og Linus: Drikkevare

Tanja og Alexander:

Finkedinke og Clara:

Vi er desværre ikke de store kaffedrikkere og har ikke fået købt en ny kaffemaskine siden den gamle gik i stykker under flytningen, så dem der drikker kaffe må nok nøjes med Nescafe
.

Vi mangler vel egentlig kun noget tilbehør til bollerne eller kan i komme i tanke om andet? Tænkte vi måske kunne dele boller og kage op, så har alle noget at stå for? Jeg behøver ikke at have drikkevare hvis der er nogle andre der hellere vil det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.