Eksperthjælp: Helt tidlige aborter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2016

Karen Bøhrnsen

Øv, øv, øv! Hvorfor kan jeg ikke holde barnet i min livmoderhule? Jeg når at teste positiv hver måned, men noget gør, at embreyo ikke bliver hængene. Skal have taget blodprøver snart, men hvad kan det dog være?

Karens svar

Hej

Ja, hvor må det være frustrerende, at den befrugtede ægcelle ikke vil holde sig fast i livmodervæggen.

Hele den tidlige graviditet er hormonelt betinget. Det vil sige de rigtige hormoner skal være til stede på det rigtige tidspunkt og i de rigtige mængder for at en graviditet kan komme op og køre.

Og hormoner er meget påvirkelige af både udefrakommende påvirkninger, men også fra indre påvirkninger.

Som udgangspunkt kan du ikke selv gøre så meget andet end at leve et sundt og regelmæssigt liv. Spis sundt og varieret - følg de ti kostråd, undgå røg, dyrk motion, undgå stress og få din nattesøvn.

Hvis dit hormonspejl til trods derfor bliver ved med at drille, vil det være relevant - som du allerede skal - at blive udredt ved en læge/gynækolog.

MVH Karen Bøhrnsen

jordemoder og ammekonsulent

Vidste du, at den her nye App, vil kunne besvare mange af de spørgsmål, der kan opstå i forbindelse med graviditet og fødsel: App - Min Gravidtet? (Kun til IPhone/IPad)

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. december 2016

Smølfine123

Profilbillede for Smølfine123

Nogle gange producerer man ikke nok progesteron.. som man let kan få som tilskud og således holde på baby.

det kan måske være sådan noget som driller. 

Anmeld Citér

15. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Profilbillede for ErDuHerIkkeSnart

Det lyder til at det vil give mening for dig at blive udredt på Rigshospitalets HAB klinik ... tal med din læge om hvordan..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.