Ved ikke hvad jeg vil med mit liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.304 visninger
27 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg nærmer mig så småt midt tyverne, men jeg ved endnu ikke, hvad jeg vil med mit liv i forhold til uddannelse. Jeg har arbejdet i vuggestue i mange år, men jeg er ikke sikker på, at jeg har lyst til at beskæftige mig med børn resten af mit liv.

Hvilken uddannelse har I og er det noget I kan anbefale? Jeg har brug for inspiration 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2016

Patriark

Anonym skriver:

Jeg nærmer mig så småt midt tyverne, men jeg ved endnu ikke, hvad jeg vil med mit liv i forhold til uddannelse. Jeg har arbejdet i vuggestue i mange år, men jeg er ikke sikker på, at jeg har lyst til at beskæftige mig med børn resten af mit liv.

Hvilken uddannelse har I og er det noget I kan anbefale? Jeg har brug for inspiration 

Jeg er uddannet socialrådgiver. Faget har en høj grad af diversitet og stor jobsikkerhed.

Det var derfor jeg valgte faget.

Anmeld Citér

13. december 2016

LeneKE

Anonym skriver:

Hej

Jeg er færdig med min HA Bachelor i midten af januar og 1. februar starter jeg på cand.merc Styring og Ledelse.

Det har jeg valgt fordi fagene interesserer mig og så skulle det være muligt at få job bagefter

Anmeld Citér

13. december 2016

Tip!

Uddannet pædagog sidste år, arbejder i socialpsykiatrien som bostøtte. 

Anmeld Citér

13. december 2016

baby_drømme

Social- og sundhedsassistent  

Synes der er stor jobsikkerhed og så giver det mange muligheder bagefter, hvis man vil videre uddanne sig  

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

Social- og sundhedsassistent 

Hvad er forskellen på SOSU assistent og sygeplejerske?

Anmeld Citér

13. december 2016

Kattha

Anonym skriver:

Jeg er ved at være færdig (forhåbentlig) med min kandidat i humaniora. Synes det er enormt spændende og varieret, og der er mulighed for at fordybe sig i lige det der interesserer en. Men er faktisk her i en alder af 31 begyndt at overveje om ikke jeg skal gå i en lidt anden retning, når jeg er færdig.. Det er så dejligt når folk kan finde sit "kald" tidligt i livet, jeg er bestemt ikke en af dem 

Anmeld Citér

13. december 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg er 29 og anede ikke hvad jeg ville mht. uddannelse før her for lidt over et år siden. hvor jeg blev tilbudt en erhvervsuddannelse med voksenløn. Jeg er færdig december næste år.

Jeg synes også det har været utrolig svært for mig at finde den rette hylde i livet. Så har prøvet så meget forskelligt arbejde fra jeg var 16 år til nu (rengøring, elektronik produktion, telefon supporter, it supporter, butik og sosu hjælper)

Havde jeg ikke fået denne elev stilling, ville jeg nok ikke ane hvor jeg var nu. Men arbejde har jeg ikke manglet.

Anmeld Citér

13. december 2016

Anonym trådstarter

Skovrup skriver:

Jeg er 29 og anede ikke hvad jeg ville mht. uddannelse før her for lidt over et år siden. hvor jeg blev tilbudt en erhvervsuddannelse med voksenløn. Jeg er færdig december næste år.

Jeg synes også det har været utrolig svært for mig at finde den rette hylde i livet. Så har prøvet så meget forskelligt arbejde fra jeg var 16 år til nu (rengøring, elektronik produktion, telefon supporter, it supporter, butik og sosu hjælper)

Havde jeg ikke fået denne elev stilling, ville jeg nok ikke ane hvor jeg var nu. Men arbejde har jeg ikke manglet.

Hvilken uddannelse er du så endt med at tage?

Anmeld Citér

13. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg er uddannet multimediedesigner og er ved at tage en bachelor i Digital konceptudvikling Er forhåbentligt færdig til januar

Hvis jeg var dig, ville jeg skrive ned, hvad du rigtig godt kan lide at lave, hvad du interesserer dig for osv. Det var sådan, jeg har fundet frem til mine uddannelser

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.