Vil i ikke stemme på min baby ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2016

Mortil2drenge<3

Babytiime skriver:

Der bliver spurgt pænt og høfligt OM man vil bruge nogle sekunder på at stemme på hendes baby. Ikke sat et krav op om at man SKAL. Det er da helt utroligt at der skal hakkes så meget på hende og ligefrem skrives at man ikke synes hendes søn er sød. Jeg stemmer på din lille nisse som jeg synes er vældig sød Rigtig glædelig jul til dig også.

Tusind tak og dejlig med en der forstår hvad jeg skriver 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2016

Panther

Profilbillede for Panther
Babytiime skriver:

Der bliver spurgt pænt og høfligt OM man vil bruge nogle sekunder på at stemme på hendes baby. Ikke sat et krav op om at man SKAL. Det er da helt utroligt at der skal hakkes så meget på hende og ligefrem skrives at man ikke synes hendes søn er sødest Jeg stemmer på din lille nisse som jeg synes er vældig sød Rigtig glædelig jul til dig også.

Jeg er helt enig.

Jeg ved ærlig talt ikke, om folk er lidt julestressede, eller om det er jantelovsmentaliteten, der titter frem her, men jeg synes bestemt ikke, at trådstarter har gjort noget forkert. Det svarer vel til at ens venner også stemmer på trods af at de måske ikke ville have stemt, hvis de ikke kendte barnet.

Jeg har ikke stemt (da jeg ikke ønsker at give mit telefonnummer og min e-mail), men jeg synes, din dreng ser dejlig ud, og jeg håber for din skyld, at han vinder/kommer i top 10, eller hvad det går ud på.

Hav en dejlig jul!

Anmeld Citér

11. december 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rockertand skriver:

Jeg stemte på en anden, ene og alene fordi dit barn ikke er den sødeste, jeg synes, at der er andre meget sødere, men bestemt også nogle, der ikke var.

Nogle af billederne tænkte jeg "seriøst?" til....

Nyttig information? 

Anmeld Citér

11. december 2016

Mortil2drenge<3

Mor og meget mere skriver:

Nyttig information? 

ÅJeg er ihvertfald pænt stødt over den kommentar 

Anmeld Citér

11. december 2016

SP10

Profilbillede for SP10
Molly90 skriver:

http://uploadbaby.dk/photo/1297/ 

Håber virkelig nogle af jer vil bruge 2 sekunder på stemme på min dreng til årets sødeste baby mangler 25 stemmer så er han i top 10   

På forhånd tusind tak 

og glædelig jul 

Vil bare sende et kram og sige du har en skøn dreng 

Kan godt forstå hvis du blev såret over de andre kommentarer, de kunne pænt bare have sprunget dit indlæg over..

Anmeld Citér

12. december 2016

Ena

Rockertand skriver:

Jeg stemte på en anden, ene og alene fordi dit barn ikke er den sødeste, jeg synes, at der er andre meget sødere, men bestemt også nogle, der ikke var.

Nogle af billederne tænkte jeg "seriøst?" til....

Så du har simpelt hen ulejliget dig med at skrive et indlæg, ene og alene med formålet om at såre et andet menneske..?

Anmeld Citér

12. december 2016

Mortil2drenge<3

Ena skriver:

Så du har simpelt hen ulejliget dig med at skrive et indlæg, ene og alene med formålet om at såre et andet menneske..?

Ja åbenbart personligt selv vil jeg aldrig selv skrive sådan i min verden er alle babyer søde 

Anmeld Citér

12. december 2016

Mortil2drenge<3

SP10 skriver:

Vil bare sende et kram og sige du har en skøn dreng 

Kan godt forstå hvis du blev såret over de andre kommentarer, de kunne pænt bare have sprunget dit indlæg over..

Tusind tak 

Anmeld Citér

12. december 2016

Super-Mom

OMG !!! Fald dog ned baby.dk !!!  

Hvad er det da for nogle usle kommentarer der er kommet i denne tråd  

hold nu op ! Nap en æbleskive og kom i godt julehumør 

JEG har stemt på din lille Thor, for jeg synes

sgu han er SØD 

Anmeld Citér

12. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Molly90 skriver:

Og helt okay du ikle vil stemme man kan jo scrolle videre som du skriver  

glædelig jul

Glemte at skrive, at det er udelukkende pga. De mange oplysninger man skal give. Ellers havde jeg stemt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.