Vil i ikke stemme på min baby ? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2016

A-1995

Jeg stemmer altså også helt bevidst på en aden når folk laver sådan et opslag her. 

Mine drenge er også med i konkurrencen og har kun 4 stemmer. MEN de 4 stemmer har de fået fordi nogen sp billedet og rent faktisk syntes de så søde ud. De 4 stemmer er jeg meget taknemmelig for. Hellere 4 stemmer de har fået af de rigtige årsager, end at vinde fordi jeg tigger stemmer alle steder. 

God jul ����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2016

Rockertand

Molly90 skriver:

http://uploadbaby.dk/photo/1297/ 

Håber virkelig nogle af jer vil bruge 2 sekunder på stemme på min dreng til årets sødeste baby mangler 25 stemmer så er han i top 10   

På forhånd tusind tak 

og glædelig jul 

Jeg stemte på en anden, ene og alene fordi dit barn ikke er den sødeste, jeg synes, at der er andre meget sødere, men bestemt også nogle, der ikke var.

Nogle af billederne tænkte jeg "seriøst?" til....

Anmeld Citér

11. december 2016

CarinaSB

Rockertand skriver:

Jeg stemte på en anden, ene og alene fordi dit barn ikke er den sødeste, jeg synes, at der er andre meget sødere, men bestemt også nogle, der ikke var.

Nogle af billederne tænkte jeg "seriøst?" til....

Hvorfor skulle det lige fremhæves at der var nogen der var sødere? Hvorfor ikke bare skrive at du havde stemt på en anden? 

Anmeld Citér

11. december 2016

Mortil2drenge<3

CarinaSB skriver:

Hvorfor skulle det lige fremhæves at der var nogen der var sødere? Hvorfor ikke bare skrive at du havde stemt på en anden? 

Ved heller ikke hvorfor man skal være så ondskabsfuld må nok sige jeg er lidt chokeret over folks kommentarer kan godt være i ikke synes han er den sødeste men så kan man bare lade vær og klap i og lad vær med at stemme det er sgu fair nok men at skrive han ikke er sen sød det støder mig    

Anmeld Citér

11. december 2016

Mortil2drenge<3

A-1995 skriver:

Jeg stemmer altså også helt bevidst på en aden når folk laver sådan et opslag her. 

Mine drenge er også med i konkurrencen og har kun 4 stemmer. MEN de 4 stemmer har de fået fordi nogen sp billedet og rent faktisk syntes de så søde ud. De 4 stemmer er jeg meget taknemmelig for. Hellere 4 stemmer de har fået af de rigtige årsager, end at vinde fordi jeg tigger stemmer alle steder. 

God jul ����

Dit valg heldigvis ikke alle der er sådan. Min famile har os delt og nogle er deres venner har stemt på min søn osv osv - sådan er konkurrence bare og tydeligvis nogle der ikke kan tåle man går all in og fair nok.

og har da os stemt på mange  andre derinde. 

God jul til dig os !

Anmeld Citér

11. december 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes, du får lidt onde kommentarer.. Man kan vel bare scrolle videre..

Jeg har ikke stemt, men synes du har en rigtig sød baby

Anmeld Citér

11. december 2016

Mortil2drenge<3

Saphiira skriver:

Jeg synes, du får lidt onde kommentarer.. Man kan vel bare scrolle videre..

Jeg har ikke stemt, men synes du har en rigtig sød baby

Og helt okay du ikle vil stemme man kan jo scrolle videre som du skriver  

glædelig jul

Anmeld Citér

11. december 2016

A-1995

Molly90 skriver:

Dit valg heldigvis ikke alle der er sådan. Min famile har os delt og nogle er deres venner har stemt på min søn osv osv - sådan er konkurrence bare og tydeligvis nogle der ikke kan tåle man går all in og fair nok.

og har da os stemt på mange  andre derinde. 

God jul til dig os !

Hvordan har du det eftersom man kun må stemme en gang? ��

Anmeld Citér

11. december 2016

Mortil2drenge<3

A-1995 skriver:

Hvordan har du det eftersom man kun må stemme en gang? ��

Passer ikke man Kan sagtens stemme på andres børn alt det man vil men kun en gang ! Det har jeg ihvertfald kunne 

Anmeld Citér

11. december 2016

Babytiime

Profilbillede for Babytiime

Der bliver spurgt pænt og høfligt OM man vil bruge nogle sekunder på at stemme på hendes baby. Ikke sat et krav op om at man SKAL. Det er da helt utroligt at der skal hakkes så meget på hende og ligefrem skrives at man ikke synes hendes søn er sødest Jeg stemmer på din lille nisse som jeg synes er vældig sød Rigtig glædelig jul til dig også.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.