Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://uploadbaby.dk/photo/1297/
Håber virkelig nogle af jer vil bruge 2 sekunder på stemme på min dreng til årets sødeste baby mangler 25 stemmer så er han i top 10
På forhånd tusind tak
og glædelig jul
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så har jeg stemt ... på den anden. Ene og alene fordi den slags stemmetiggeri ikke skal belønnes. Det er jo direkte at snyde.
Snyder ikke Står selv man skal dele hvor man kan man må bare ikke fremhæve præmier osv så det er bestemt ikke snyd i min verden det jo en konkurrece
ErDetSnartNU skriver: Så har jeg stemt ... på den anden. Ene og alene fordi den slags stemmetiggeri ikke skal belønnes. Det er jo direkte at snyde.
Så fortæl hvad der er snyd i det ?
..
Jeg har stemt på din søde lille nisse
Problembarnet skriver: Jeg har stemt på din søde lille nisse
Tusind tak
glædlig jul
Molly90 skriver: ..
I sådanne konkurrencer, som jeg helt ærligt har det lidt svært med, handler det vel om hvem den har den "sødeste" baby, ikke hvem der har det største netværk.
Men "vinderen" bliver nok den med det største netværk...
Patriark skriver: I sådanne konkurrencer, som jeg helt ærligt har det lidt svært med, handler det vel om hvem den har den "sødeste" baby, ikke hvem der har det største netværk. Men "vinderen" bliver nok den med det største netværk...
Man kan jo stemme eller lade vær hvis man ikke synes om det
Præcis! Og ikke engang personlige netværk, men også "hvem har profiler på flest debatsider"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128