Eksperthjælp: Måske gravid med Fructus Femina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
6 synes godt om
7. december 2016

Karen Bøhrnsen

Hej. Jeg har taget fructus femina, babyklister. Min menstruation er udeblevet og tester hele tiden svagt positivt (3dage nu) det er så svagt at det mest ligner en skyggestreg. I dag har jeg så fået niv, stikken og prikken. Betyder det så, at jeg får min menstruation?

Karens svar

Hejsa

Stikken og prikken i underlivet kan være tegn på mange ting, så om det lige er din menstruation, der er på vej, om det er en spirende graviditet eller om det er noget helt tredje eller fjerde, vil kun tiden vise....

Men udgangspunktet er, at hvis graviditetstesten er positiv - også selv om stregerne er helt svage - så har du hCG i dit blod, et graviditetshormon, du kun danner, hvis du er gravid!

Spændende med Fructus Femina. Fructus Femina er er homøopatisk lægemiddel, der påstås at få det befrugtede æg til bedre at fæstne sig på livmodervæggen. Produktet kaldes i folkemunde babyklister.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder og ammekonsulent

like og del: facebook.com/jordemoder.net

Ny gravid-app: Min Graviditet – skrevet af en jordemoder!

Karen tilbyder i brevkassen personlig og individuelt tilpasset vejledning i graviditet, fødsel, barsel og ikke mindst i amning.

Se Karens hjemmeside: www.jordemoder.net

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Profilbillede for ErDuHerIkkeSnart

... og har ingen som helst dokumenteret virkning, what so ever... og anbefales ikke af fertilitetslæger... osv.

Til gengæld der ret god dokumenteret effekt af ubeskyttet sex omkring tidspunktet for ægløsning... så kan man jo frit bagefter vælge hvilken en af tingene man vælger at tro at man blev gravid af

Anmeld Citér

8. december 2016

tweety2060

Profilbillede for tweety2060
Håber på lidt god vind!

Er der noget belæg for babyklisteret virker? 

Anmeld Citér

8. december 2016

ErDuHerIkkeSnart

Profilbillede for ErDuHerIkkeSnart
tweety2060 skriver:

Er der noget belæg for babyklisteret virker? 

Nej!

Anmeld Citér

9. december 2016

Karen Bøhrnsen

Hey Tweety

Nej, der er mig bekendt ingen evidens for at babyklister virker.

Venlig hilsen

Karen Bøhrnsen

Jordemoder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.