Hjælp!! fuld far - 2 små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg ville ringe til den sociale døgnvagt og høre hvad de tænker - nu er det nok for sent. Men drikker han videre idag så ville jeg ringe og høre dem ad. 

Vidste slet ikke at der var sådan en. Men ungerne er hos deres mor nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg havde hentet mine børn. Om jeg så skulle bryde fucking ind havde jeg hentet mine børn. Derefter ville jeg have gået direkte i statsforvaltningen og planlagt nyt samværd! 

Bryde ind vil jo ikke hjælpe noget som helst. Så mister børnene jo bare sin mor når hun bliver meldt og ryger ind og brumme. Der er lidt for dumt. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså jeg synes jo slet ikke at  i kan tillade jer at blande jer. Børnene er hos deres far og han har fået en lille skid på mens de sover. Er de i livsfare hos ham ligefrem?  Jeg kan da også godt finde på at tage mig nogle glas rødvin en lørdag aften mens ungerne sover og der kan jeg da også godt få en lille skid på. Gør det mig til en uansvarligt forældre hvor der skal ringes til politi og møde op på min bopæl om morgenen?  

Jeg synes ærligt at det bliver blæst for meget op. 

Ja idet gør dig til en uansvarlig forælder at side og drikke dig en skid på hvis du sidder alene med dine børn. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Altså jeg synes jo slet ikke at  i kan tillade jer at blande jer. Børnene er hos deres far og han har fået en lille skid på mens de sover. Er de i livsfare hos ham ligefrem?  Jeg kan da også godt finde på at tage mig nogle glas rødvin en lørdag aften mens ungerne sover og der kan jeg da også godt få en lille skid på. Gør det mig til en uansvarligt forældre hvor der skal ringes til politi og møde op på min bopæl om morgenen?  

Ja det synes jeg egentlig det gør. Hvis man har et så stort behov for at drikke vin at man ikke kan vente til børnene ikke er hjemme, eller man ikke kan holde sig til en mængde hvor man ikke blive beruset, så ja. Min personlig holdning er at man er et uansvarlig forældre. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Guldlok88

Anonym skriver:

Hvis man er beruset så jaa, så synes jeg man er en uansvarlig forælder... Man kan ikke tænke klart når man er beruset, også er ens beslutninger ikke tænkt igennem.. Så må man vente til man ikke er alene med ens børn eller de er et andet sted, hvis man har et behov for at drikke sig beruset.. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Bryde ind vil jo ikke hjælpe noget som helst. Så mister børnene jo bare sin mor når hun bliver meldt og ryger ind og brumme. Der er lidt for dumt. 

Hun ville maks få en betinget dom. Samtidig ville jeg tro det er formildende omstændigheder at hun frygtede sine børns helbred

Anmeld Citér

4. december 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hun ville maks få en betinget dom. Samtidig ville jeg tro det er formildende omstændigheder at hun frygtede sine børns helbred

Betinget er vel også slemt nok i sig selv. Men børnene er i sikkerhed det er det vigtigste. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Betinget er vel også slemt nok i sig selv. Men børnene er i sikkerhed det er det vigtigste. 

For mit barn og dennes sikkerhed. Næh! Jeg ville gøre alt for mit barn var i sikkerhed! 

Anmeld Citér

4. december 2016

Abracadabra

Husk at sende en underretning til kommunen.

Anmeld Citér

4. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Tvivler på det går stille og roligt for sig. Han stiller sig på bagben men det må vi tage med og selv holde hovedet koldt. 

Vi lægger os til at sove nu også er alle ure sat til kl 6 også tager vi derud. 

Ring til politiet igen, og insister på at blive stillet igennem til den sociale døgnvagt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.