Hjælp!! fuld far - 2 små børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2016

Anonym trådstarter

Kattha skriver:

Ja okay, hvor er det da også bare en irriterende situation. Jeg ville have det ret svært ved ikke at tage derud.. Er det slet ikke en mulighed at ringe og tale ham bare lidt til fornuft, i en god tone? 

Ellers ville jeg nok selv vælge at tage kontakt til politiet og høre om de vil hjælpe. 

Nej han tager ikke telefonen. Håber han er faldet i søvn og sover den ud og så tager vi derud i morgen tidlig og henter ungerne. 

Vi har desværre ingen mulighed for at komme ind. Og politiet vil ikke hjælpe da der ikk er beviser. Dem har vi ringet til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Han er desværre bare den type der ikk kan noget med tømmermænd. Han er før kommet hjem kl 7 om morgenen og sovet hele dagen også selvom de har stået og kaldt på ham. Der har min veninde selvfølgelig været der så håber vi kan lade tvivlen komme ham til gode i dette tilfælde. 

Men nu tager vi derhjem i morgen tidlig og henter ungerne. Og håber han lukker op

Ja, jeg tænker også at, det er det der er at gøre.. Stå tidligt op og banke på døren, bede stille roligt om at komme ind til en kop kaffe og så forklare ham at den der altså ikke går når man passer ungerne alene, det ville jo være noget andet hvis han havde en kæreste der evt, kunne stå op med dem.. Det der druk må man sgu gemme til de weekender når man ikke har ungerne.. Uansvarligt af ham...

Kæmpe trøstekrammer til din veninde.. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja, jeg tænker også at, det er det der er at gøre.. Stå tidligt op og banke på døren, bede stille roligt om at komme ind til en kop kaffe og så forklare ham at den der altså ikke går når man passer ungerne alene, det ville jo være noget andet hvis han havde en kæreste der evt, kunne stå op med dem.. Det der druk må man sgu gemme til de weekender når man ikke har ungerne.. Uansvarligt af ham...

Kæmpe trøstekrammer til din veninde.. 

Tvivler på det går stille og roligt for sig. Han stiller sig på bagben men det må vi tage med og selv holde hovedet koldt. 

Vi lægger os til at sove nu også er alle ure sat til kl 6 også tager vi derud. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Kattha

Anonym skriver:

Nej han tager ikke telefonen. Håber han er faldet i søvn og sover den ud og så tager vi derud i morgen tidlig og henter ungerne. 

Vi har desværre ingen mulighed for at komme ind. Og politiet vil ikke hjælpe da der ikk er beviser. Dem har vi ringet til

Stakkels din veninde, det er da en hård nat

Håber de små ikke mærker noget til det og sover sødt. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Tvivler på det går stille og roligt for sig. Han stiller sig på bagben men det må vi tage med og selv holde hovedet koldt. 

Vi lægger os til at sove nu også er alle ure sat til kl 6 også tager vi derud. 

Hvordan er det gået? 

Anmeld Citér

4. december 2016

Sprit25

Jeg havde hentet mine børn. Om jeg så skulle bryde fucking ind havde jeg hentet mine børn. Derefter ville jeg have gået direkte i statsforvaltningen og planlagt nyt samværd! 

Anmeld Citér

4. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville ringe til den sociale døgnvagt og høre hvad de tænker - nu er det nok for sent. Men drikker han videre idag så ville jeg ringe og høre dem ad. 

Anmeld Citér

4. december 2016

FruK

Sprit25 skriver:

Jeg havde hentet mine børn. Om jeg så skulle bryde fucking ind havde jeg hentet mine børn. Derefter ville jeg have gået direkte i statsforvaltningen og planlagt nyt samværd! 

Enig.

Hvordan gik det?

Anmeld Citér

4. december 2016

Anonym

Altså jeg synes jo slet ikke at  i kan tillade jer at blande jer. Børnene er hos deres far og han har fået en lille skid på mens de sover. Er de i livsfare hos ham ligefrem?  Jeg kan da også godt finde på at tage mig nogle glas rødvin en lørdag aften mens ungerne sover og der kan jeg da også godt få en lille skid på. Gør det mig til en uansvarligt forældre hvor der skal ringes til politi og møde op på min bopæl om morgenen?  

Jeg synes ærligt at det bliver blæst for meget op. 

Anmeld Citér

4. december 2016

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Enig.

Hvordan gik det?

Børnene er hjemme hos deres mor og statsforvaltningen kontaktes mandag morgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.