ErDuHerIkkeSnart skriver:
Det var slet heller ikke dig jeg specifikt refererede til - det var såmænd blot en mere generel konstatering for mit eget vedkommende af, at der findes en kæmpe industri (også) på dette område, som lukrerer på at mange er usikre og tror at det er bedst for deres barn, at de går ud og køber en masse dyrt udstyr.
Jeg havde ikke rigtig syet eller lavet håndværk før, ud over et askebæger i folkeskolen i 90'erne ... men jeg kom langt med en lånt symaskine og en pæn portion tålmodighed 
Super at vide
Jeg kan sagtens forstå hvad du mener. Vi har bevidst ikke valgt at få hjælp når vi går i babysam eller lign. mest fordi vi ved hvad vi går efter og vi har undersøgt alt inden, så vi netop ikke står og bliver solgt 10-20 forskellige ekstra ting de siger er livsnødvendige for baby.
Vi spørger kun hvis vi ikke ved noget, men er skeptiske og holder os lidt fra at give dem falske forhåbninger om at vi køber andet end det vi kom fra 
Sådan noget er fantastisk. Jeg har heller ikke syet siden folkeskolen, men det er nu hyggeligt nok i mine øjne, jeg har bare ikke muligheden for at låne en maskine og de er nu ret dyre. Men stadig en fantastisk idé 

Anmeld
Citér