Hej fra nysgerrige mig 
Jeg har regnet ud hvad vi havde -og stadig mangler at bruge penge på til babyudstyr. Vi har været fornuftige og sparet hvor vi kunne og gad, der er dog få steder som barnevogn og seng hvor vi gerne vil have det bedste til en lille nye 
Jeg har set og hørt flere der har brugt flere penge end os, og det dømmer jeg slet slet ikke! I har med garanti også været fornuftige. Hvis der er mode eller mærkedyr til stede så slå jer endelig løs -om I har brugt mindre eller mere, er op til jer selv og jeres pengepung.
Denne tråd er ikke startet for at skulle disse andres valg, kun for hyggens skyld, og for at se om jeg eventuelt har glemt noget. I mit regnskab er der ikke inkluderet tøj til baby, ej heller autostol og baby alarm, da det er noget vi har fået eller får af familien, og ikke tæller det med i vores budget. 
På listen af ting er eller alt man har brug for (behovet variere jo fra familie til familie) Vi er førstegangsforældre og spørger derfor kun til hvad I brugte første gang.
På listen af de materielle ting som indeholder barnevogn m. alt inklusiv, tremmeseng, madras, dyner og alt til puslebordet samt selve puslebordet, bæresele m. indsats, skråstol, højstol m.m. Vi har også valgt at inkludere et par "småting" til både baby og mor, som for eksempel et badekar til baby, baby kam/børste, termometer, aktivitettæppe, brystpumpe, stofbleer, savlesmække og andre små ting. Det er de ting vi har valgt at købe som førstegangsforældre.
Til slut ender vi med at have brugt for 15.000 kr.
Anmeld
Citér