Få penge tilbage hver gang på børneshoppingsider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tænker, at det må gå ualmindeligt dårligt for en virksomhed, når den har behov for at reklamer e på et babyforum i "falsk" forklædning. 

Det er vist for godt til at være sandt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2016

TNBC

Saphiira skriver:

Jeg tænker, at det må gå ualmindeligt dårligt for en virksomhed, når den har behov for at reklamer e på et babyforum i "falsk" forklædning. 

Det er vist for godt til at være sandt

Og så slette profilen når det blev gennem skuet

Anmeld Citér

25. november 2016

Muhmi

camillabro skriver:

Hej til alle jer herlige damer
Jeg skriver for at give et godt råd til alle jer, der kunne tænke sig at få penge tilbage hver gang de køber børnetøj, udstyr, legetøj m.m. Jeg handler selv på en side, jeg synes er ret så fantastisk - en portal, der har samarbejde med et utal af kendte online shoppingsider, som giver cashback på ethvert køb. Det fungerer på den måde, at du går ind på portalen, vælger den ønskede butik (f.eks. Kids World, babytorvet) og handler gennem den kendte side. Portalen giver dig så cashback inden for en bestemt tidsperiode. Det er penge du kan hæve og sætte tilbage på dit kort. Du får altså penge tilbage uden at ændre dine shoppingvaner!
Der er kategorier som "spædbørn og børn" samt "legetøj og spil" tilgængelig.
Det bedste er, at man kan oprette sig helt gratis og straks begynde at få penge tilbage - hvis det ønskes, kan man som jeg opgradere til VIP og få 6% ekstra cashback på stort set alt. Derudover får man også altid penge tilbage helt uafhængigt af sidens yderligere tilbud og kuponer. Jeg bruger det f.eks. også, når jeg skal rejse og bestille en flybillet fra Expedia, og har netop her til aften købt parfumer til julegave med 22% cashback!
Jeg ved ikke med jer, men jeg siger i hvert fald ikke nej til at få penge tilbage, som jeg alligevel ville have brugt!
Her er linket til at komme til portalen:  www.dubli.com/2793849
Jeg hjælper da også gerne, hvis det behøves: camilla-bro@hotmail.com - jeg blev selv rigtig glad for at blive hjulpet i gang og få det forklaret. Det lyder næsten for godt til at være sandt, men det virker altså for mig hver gang! 
Råd hermed givet - fortsat rigtig god dag til alle jer med søde børn eller store mavser! :-)

Sorry, men det lyder da for godt til at være sandt i mine ører.... 

Gratis penge lige ned i min lomme? Hvor heldigt.. Ej jeg springer over

Anmeld Citér

25. november 2016

Sprit25

Muhmi skriver:

Sorry, men det lyder da for godt til at være sandt i mine ører.... 

Gratis penge lige ned i min lomme? Hvor heldigt.. Ej jeg springer over

Ih altså. Hvorfor dog

Anmeld Citér

25. november 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
camillabro skriver:

Jeg har aldrig sagt at jeg ikke er involveret i det. Men vi arbejder for markedsføring og for at kunden kan spare penge, hvilket lige præcis gør at jeg godt kan lide konceptet. Men i forstår det ikke, og det er også helt okay.

Som må du oprette en erhvervsprofil. 

For det er ikke bare et råd fra en mor til en anden men reklamering. 

Og i øvrigt er jeg enig med de andre - det lugter af pyramidespil

Anmeld Citér

25. november 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
TNBC skriver:

Og så slette profilen når det blev gennem skuet

Ja...  Man kunne i det mindste gøre lidt ud af det, så det ikke var så nemt at gennemskue. Men jaja.... 

Anmeld Citér

25. november 2016

Muhmi

Sprit25 skriver:

Ih altså. Hvorfor dog

Ja jeg ved det, hvor er jeg bare kedelig

Anmeld Citér

25. november 2016

melissawekking

25. november 2016

melissawekking

Nu siger du selv "Network Marketing"

en hurtig google-søgning

Multi Level Marketing, Network Marketing eller andre lignende pyramidisk opbyggede salgsorganisationer..... 

"HENVIS EN VEN

Tjen op til 10 € for hver ven du henviser via dit personlige henvisningslink. Hvis du henviser en ven som tilmelder sig tjener du 5 € når de har optjent 25 € i Cash Back. Hvis de tilmelder sig som VIP Lounge medlem kan du tjene 5 € når de har været medlem i 30 dage. Der er ingen begrænsning for hvor meget du kan tjene - så henvis så mange venner som muligt og bliv betalt for hver eneste der tilmelder sig."

er det ikke klassisk pyramidespil?

Anmeld Citér

25. november 2016

Sprit25

Muhmi skriver:

Ja jeg ved det, hvor er jeg bare kedelig

Sart er nok nærmere betegnelsen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.