Få penge tilbage hver gang på børneshoppingsider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.739 visninger
29 svar
102 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. november 2016

camillabro

Hej til alle jer herlige damer
Jeg skriver for at give et godt råd til alle jer, der kunne tænke sig at få penge tilbage hver gang de køber børnetøj, udstyr, legetøj m.m. Jeg handler selv på en side, jeg synes er ret så fantastisk - en portal, der har samarbejde med et utal af kendte online shoppingsider, som giver cashback på ethvert køb. Det fungerer på den måde, at du går ind på portalen, vælger den ønskede butik (f.eks. Kids World, babytorvet) og handler gennem den kendte side. Portalen giver dig så cashback inden for en bestemt tidsperiode. Det er penge du kan hæve og sætte tilbage på dit kort. Du får altså penge tilbage uden at ændre dine shoppingvaner!
Der er kategorier som "spædbørn og børn" samt "legetøj og spil" tilgængelig.
Det bedste er, at man kan oprette sig helt gratis og straks begynde at få penge tilbage - hvis det ønskes, kan man som jeg opgradere til VIP og få 6% ekstra cashback på stort set alt. Derudover får man også altid penge tilbage helt uafhængigt af sidens yderligere tilbud og kuponer. Jeg bruger det f.eks. også, når jeg skal rejse og bestille en flybillet fra Expedia, og har netop her til aften købt parfumer til julegave med 22% cashback!
Jeg ved ikke med jer, men jeg siger i hvert fald ikke nej til at få penge tilbage, som jeg alligevel ville have brugt!
Her er linket til at komme til portalen:  www.dubli.com/2793849
Jeg hjælper da også gerne, hvis det behøves: camilla-bro@hotmail.com - jeg blev selv rigtig glad for at blive hjulpet i gang og få det forklaret. Det lyder næsten for godt til at være sandt, men det virker altså for mig hver gang! 
Råd hermed givet - fortsat rigtig god dag til alle jer med søde børn eller store mavser! :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

Abracadabra

Det er et pyramidespil. Man skal nok hellere satse på at spare penge på Black Friday eller januarudsalget.

Anmeld Citér

24. november 2016

camillabro

Det har intet med pyramidespil at gøre for det første. For det andet har business siden slet ikke noget at gøre med portalen. Den er opdateret og velfungerende, jeg benytter den selv og får penge tilbage hver gang. Det er blot et godt råd til folk der kunne tænke sig at spare penge :-)

Anmeld Citér

24. november 2016

Abracadabra

Det lyder som pyramidespil, lugter som pyramidespil og smager som pyramidespil.

http://www.dailyrush.dk/debat/emne/dubli-scam/

Anmeld Citér

24. november 2016

camillabro

Jeg synes du skal lade være med at udtale dig om noget du ikke ved noget om, for du ødelægger det bare for andre.

Network Marketing er ikke pyramidespil. Du ved tydeligvis ikke noget om, hvordan det fungerer. Jeg kender politifolk, der arbejder for Network marketing. DubLi er på den lille børs i USA og står til at gå på NASDAQ inden for den næste måned hvilket slet ikke ville være muligt, hvis det var ulovligt, hvilket pyramidespil er.

Let the haters hate. Der er negative folk indenfor alt her i verden.

og som du valgte at overse - det har absolut ingen betydning overhovedet for det jeg giver råd om, det er helt irrelevant for oplægget. Jeg prøver ikke at få nogen med i noget, jeg viser bare folk muligheden for at få penge tilbage ligesom jeg selv gør. 

Anmeld Citér

24. november 2016

camillabro

Dit link stammer i øvrigt fra 2012 - hvis det er rigtigt, hvorfor er det så velfungerende og på vej på USAs største børs???

Anmeld Citér

24. november 2016

Liv_86

Spam og så er du i øvrigt først oprette i dag

det lyder for godt til at være sandt = det er for godt til at være sandt

Anmeld Citér

24. november 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg synes du skal lade være med at udtale dig om noget du ikke ved noget om, for du ødelægger det bare for andre.

Network Marketing er ikke pyramidespil. Du ved tydeligvis ikke noget om, hvordan det fungerer. Jeg kender politifolk, der arbejder for Network marketing. DubLi er på den lille børs i USA og står til at gå på NASDAQ inden for den næste måned hvilket slet ikke ville være muligt, hvis det var ulovligt, hvilket pyramidespil er.

og som du valgte at overse - det har absolut ingen betydning overhovedet for det jeg giver råd om, det er helt irrelevant for oplægget. Jeg prøver ikke at få nogen med i noget, jeg viser bare folk muligheden for at få penge tilbage ligesom jeg selv gør. 

Nu siger du selv "Network Marketing"

en hurtig google-søgning

Multi Level Marketing, Network Marketing eller andre lignende pyramidisk opbyggede salgsorganisationer..... 

"HENVIS EN VEN

Tjen op til 10 € for hver ven du henviser via dit personlige henvisningslink. Hvis du henviser en ven som tilmelder sig tjener du 5 € når de har optjent 25 € i Cash Back. Hvis de tilmelder sig som VIP Lounge medlem kan du tjene 5 € når de har været medlem i 30 dage. Der er ingen begrænsning for hvor meget du kan tjene - så henvis så mange venner som muligt og bliv betalt for hver eneste der tilmelder sig."

er det ikke klassisk pyramidespil?

Anmeld Citér

24. november 2016

camillabro

Ja jeg har oprettet mig for at give råd til nye mødre, der skal ud og bruge en masse penge - jeg ville da gerne have haft det råd førhen. Men det er helt jeres eget valg :-)

Jeg synes bare det er hårdt at bedømme noget som man reelt set ikke ved noget om. Hvis det var ulovligt var det udryddet for længst.

Og igen må jeg bare sige - der er folk over hele verden der benytter portalen uden at kende noget til business siden, det har intet med hinanden at gøre.

Anmeld Citér

24. november 2016

Abracadabra

camillabro skriver:

For én som 'bare' vil spare penge og 'bare' give et godt råd videre, har du virkeligt sat dig ind i deres forretningsmodel! Jeg handler på og anbefaler flere netbutikker, men jeg ved altså ikke noget om børsnotering eller network marketing (som vel er en eufemisme for pyramidespil), når det kommer til zalando, cosstores eller lirumlarumleg.

Trustpilot er i øvrigt fyldt med STRÅLENDE anmeldelser med ens ordlyd (måske skrevet af aktieindehavere, der beskytter investeringen?) og enkelte sure mænd, som har gennemskuet butikken (som du nok også har aktier i, lyder det til).

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.