Få penge tilbage hver gang på børneshoppingsider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2016

camillabro

Jeg kan umiddelbart ikke se hvad der er galt med at siden prøver at markedsføre sig selv og giver kunden en fordel? Det er ikke den første side med "henvis en ven" :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2016

camillabro

Jeg har aldrig sagt at jeg ikke er involveret i det. Men vi arbejder for markedsføring og for at kunden kan spare penge, hvilket lige præcis gør at jeg godt kan lide konceptet. Men i forstår det ikke, og det er også helt okay.

Anmeld Citér

24. november 2016

camillabro

Nu er det i øvrigt også primært negative udtalelser at finde på nettet - hvis man er tilfreds har man sjældent behov for det.

men hvis du går på trustpilot og kigger på DubLi.com hjemmesiden vil du se at den har opnået 8/10 og at folk benytter det med succes.

Anmeld Citér

24. november 2016

Nel

For mig lugter det også langt væk af pyramidespil, om ikke andet i en mere "sofistikeret" form. Jeg kan læse mig til, at de har og stadig prøver, at promovere firmaet en masse for at sælge aktier, som så er svære og dyre at komme af med igen.

Og så lægger jeg også mærke til din meget detaljeret beskrivelse af siden, hvor du med stor iver prøver at sælge konceptet videre. Hvis du vitterligt bare vil give et "godt" tip videre, så burde du også være fløjtende ligeglad med at nogen af os ikke synes det virker som et godt tip. Jeg fornemmer at du selv opnår noget ved at vi klikker på dit link og tilmelder os.

Hvis noget lyder til at være for godt til at være sandt, så er det sandsynligvis også tilfældet. Vær altid kritisk over for nogen som virkelig gerne vil overbevise dig om hvor godt noget er, det er sjældent at folk gør der uden selv at kunne vinde på det.

Anmeld Citér

24. november 2016

camillabro

Hold da op, havde ikke regnet med se meget skyts.

Folk må helt selv bedømme om de vil bruge det, jeg synes bare det er smart.

Jeg vil lukke diskussionen fra min side nu, da det tydeligvis er blevet misforstået.

Anmeld Citér

24. november 2016

Abracadabra

camillabro skriver:

Jeg har aldrig sagt at jeg ikke er involveret i det. Men vi arbejder for markedsføring og for at kunden kan spare penge, hvilket lige præcis gør at jeg godt kan lide konceptet. Men i forstår det ikke, og det er også helt okay.

Du HAR altså aktier i pyramidespillet eller er ansat, forstår vi nu... Jeg tror umiddelbart, at du hellere skal investere i noget andet, hvis børneopsparingen skal yngle.

Anmeld Citér

24. november 2016

Nel

Nu er det i øvrigt også primært negative udtalelser at finde på nettet - hvis man er tilfreds har man sjældent behov for det.

men hvis du går på trustpilot og kigger på DubLi.com hjemmesiden vil du se at den har opnået 8/10 og at folk benytter det med succes.

Jeg har lige læst anmeldelserne på trustpilot og lægger mærke til at de er delt op i to kategorier: Dem der givet Dubli 5 stjerner og dem der har givet Dubli 1 stjerne. Det vidner for mig om dem der har givet dem 5 stjerner prøver at sælge siden videre (hvilket også kan ses på mange af kommentarerne - de prøver at sælge konceptet) og dem der har givet virksomheden 1 stjerne har ikke ladet sig snyde, eller har måske netop luret at det er en sofistikeret svindelvirksomhed.

Derudover, så har Trustpilot før været kritiseret for at sortere i anmeldelser hvis virksomheden betaler for det. Så jeg vil ikke stole blindt på anmeldelserne.

" Jeg har handlet en del der inde i gennem for noget tid siden, men har aldrig fået mine penge ud der fra !

Jeg har også være partner i firmaet hvor de lover der sker guld og grønne skove "lige om lidt" jeg købte bla nogle aktier i gennem firmaet og det er over 3 år siden nu og har stadig ikke fået noget ud af de ca 25,000 kr jeg har brugt på det, og det gør jeg heller ikke !!!

Så hvis du får tilbudt mulighede om at være med i den kæmpe forretning det er så sig NEJ !!!!  "

Anmeld Citér

24. november 2016

Abracadabra

Nel skriver:

Jeg har lige læst anmeldelserne på trustpilot og lægger mærke til at de er delt op i to kategorier: Dem der givet Dubli 5 stjerner og dem der har givet Dubli 1 stjerne. Det vidner for mig om dem der har givet dem 5 stjerner prøver at sælge siden videre (hvilket også kan ses på mange af kommentarerne - de prøver at sælge konceptet) og dem der har givet virksomheden 1 stjerne har ikke ladet sig snyde, eller har måske netop luret at det er en sofistikeret svindelvirksomhed.

Derudover, så har Trustpilot før været kritiseret for at sortere i anmeldelser hvis virksomheden betaler for det. Så jeg vil ikke stole blindt på anmeldelserne.

" Jeg har handlet en del der inde i gennem for noget tid siden, men har aldrig fået mine penge ud der fra !

Jeg har også være partner i firmaet hvor de lover der sker guld og grønne skove "lige om lidt" jeg købte bla nogle aktier i gennem firmaet og det er over 3 år siden nu og har stadig ikke fået noget ud af de ca 25,000 kr jeg har brugt på det, og det gør jeg heller ikke !!!

Så hvis du får tilbudt mulighede om at være med i den kæmpe forretning det er så sig NEJ !!!!  "

Det er netop den meget bemærkelsesværdige opdeling i totalt begejstrede (som bruger de samme udtryk og vendinger) på den ene side (mange brugere iøvrigt med kun en eneste anmeldelse) og sure mænd på den anden side, som alle kalder virksomheden et pyramidespil eller svindel, der er SÅ mystisk. Man skal være mere blond end mig for at synes, at det da er meget tilforladeligt. 

I øvrigt forsvandt det enslydende indlæg på min-mave da forbløffende hurtigt! 

Anmeld Citér

24. november 2016

Nel

Abracadabra skriver:

Det er netop den meget bemærkelsesværdige opdeling i totalt begejstrede (som bruger de samme udtryk og vendinger) på den ene side (mange brugere iøvrigt med kun en eneste anmeldelse) og sure mænd på den anden side, som alle kalder virksomheden et pyramidespil eller svindel, der er SÅ mystisk. Man skal være mere blond end mig for at synes, at det da er meget tilforladeligt. 

I øvrigt forsvandt det enslydende indlæg på min-mave da forbløffende hurtigt! 

Det er så meget svindel. Det kan godt være virksomheden kan skjule det udadtil, men jeg er helt overbevist om at der sidder en lille flok af mennesker i toppen af den virksomhed og tjener en helvedes masse penge på naive mennesker, der håber og tror på alle de fortjenester de bliver lovet.

Jeg bliver virkelig vred over det, fordi nogen mennesker bliver snydt, for at andre kan vinde på det. Jeg læser virksomhedsstudier og kan lugte en svindelvirksomhed langt væk fra. Jeg vil grave lidt videre og se om jeg kan finde deres årsregnskab, som sikkert kan fortælle nogle spændende ting.

Anmeld Citér

25. november 2016

Abracadabra

http://m.amino.dk/forums/t/246054.aspx

Denne debat er halvandet år gammel, og der er ingen grund til at tro, at tingene er anderledes nu.

Morsomt er det også at læse, hvordan nogle (inkl. TS) priser virksomheden, som var de Jehovas Vidner og talte om Gud. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.