Love Angel skriver:
hej i søde damer
min kære mand og jeg har en datter på 2 år og 3 måneder. I sommerens købte vi en potte til hende og tænkte vi skulle måske begynde så småt med potte træning. Men det endte med at hun selv gik rundt med den igenem hele huset i stedet for at tisse i den. Men vi fortalte hende at den skal blive på badeværelset og hun tog den ikke op mere. Og hun begyndte at side på den når jeg eller min mand går ind og tisser. Så hun lidt aber efter men hun tisser ikke.
Og siden sommerens har det jo bare været sjov og ballade med den potte.
Men hvordan skal jeg begynde at rigtig at træne potte og gribe det rigtig an? Ved ikke hvad jeg lige gjort forkert siden det kun bliv sjov og ballade uden jeg kunne få hende til at tisse ikke en gang et eneste gang på potten??

så kære damer hvornår startet i på potte træning og hvordan greb i det an? Og hvor gamle var jeres børn da han/hun tisset på potten første gang?
på forhånd tak
Vi har brugt potten til leg og når vores har haft lyst prøvede de at tisse.
Da vores drenge var 2 år og 3 mdr. Tog vi bleen af og sagde nu det slut. Det har går vedbegge passet med sommerferien.
Og så var potten ellers med i stuen værelset i haven. Så det er nemt at komme til at tisse.
Den ældste havde 3 uheld og så var han 100 % renlig også om natten. Dig fjernede vi først når bleen ca 1 måned efter.
Vores mellemste var lidt længere om det. Tror det tog 1 måned før han var helt renlig. Og 3 ved natten.
Hvis i syntes jeres datter har forståelse for hvad der skal ske i potten. Syntes jeg i skal fjern den når i har nogle dage til det.
Nogen børn starter med at ville have ble på når de skal stort andre klarer det fint.
Vi havde en kurv med Pixi bøger på toilettet så da de havde fanget den stod potten på toilettet og vi sad og læste bøger.
Vores mellemste havde lidt svært ved at gøre stort så han fik et stykke chokolade som belønning.
Anmeld
Citér