Sex lørdag morgen. FortrydelSe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2016

Rauw

Anonym skriver:

Han var både stiv, skæv på hash og høj på kokain. Det var en vild fest 

Sexsygdommene tjekkes jeg for i morgen. Uden tvivl. 

Gummi skal bare være fast inventar i håndtasken fremover. Ligner bare slet ikke mig at glemme den slags 

Skummel type. Sådan nogle skal du da ikke score  Men så vil jeg tro både sæd og hjerneceller nok var døde. Og resten tar fortrydelsespillen sig nok af. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej kvinder. 

Jeg har et spørgsmål. Jeg havde sex lørdag morgen med en sød fyr jeg mødte i byen. Vi var meget fulde og glemte kondom. Så dumt i know. 

Udfra min cyklus regnede jeg så lige frem til at jeg faktisk havde ægløsning (havde også meget ÆL slim) i torsdags og nu frygter jeg selvfølgelig det værste. 

Tænker i jeg skal tage en fortrydelsespille i morgen eller er det for sent? 

Og hvor sikker er sådan en pille? 

Du tager en i aften - skynd dig til et døgnapoteket 

Mener den skulle virke indenfor 72 timer, men synes at have læst at det var bedst(mere sikkert) at tage den indenfor 24 timer. Men om det er sandt aner jeg ikke 

og nu er jeg bare lidt nysgerrig - hvorfor købte du ikke en pille igår? 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Skummel type. Sådan nogle skal du da ikke score  Men så vil jeg tro både sæd og hjerneceller nok var døde. Og resten tar fortrydelsespillen sig nok af. 

som sagt så ligner det mig heller ikke på nogen måde. 

Men håber da du har ret så :-)

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Du tager en i aften - skynd dig til et døgnapoteket 

Mener den skulle virke indenfor 72 timer, men synes at have læst at det var bedst(mere sikkert) at tage den indenfor 24 timer. Men om det er sandt aner jeg ikke 

og nu er jeg bare lidt nysgerrig - hvorfor købte du ikke en pille igår? 

Som sagt flere gange så har jeg ikk mulighed for at komme til et døgnapotek. For der er ingen hvor jeg bor. :-(

Ærligt. Jeg var stjerne stiv igår. Der var jo i går morges jeg var sammen med ham. Og sov det hele af dagen og da jeg vågnede slog tanken mig om ÆL og regnede på det. Og der var apoteket lukket. Men må tage den i morgen og håbe på den virker 

Anmeld Citér

20. november 2016

modesty

Hej kvinder. 

Jeg har et spørgsmål. Jeg havde sex lørdag morgen med en sød fyr jeg mødte i byen. Vi var meget fulde og glemte kondom. Så dumt i know. 

Udfra min cyklus regnede jeg så lige frem til at jeg faktisk havde ægløsning (havde også meget ÆL slim) i torsdags og nu frygter jeg selvfølgelig det værste. 

Tænker i jeg skal tage en fortrydelsespille i morgen eller er det for sent? 

Og hvor sikker er sådan en pille? 

En fortrydelsespille virker ved at forhindre eller forsinke ægløsning. Hvis du har haft ægløsning, er pillen virkningsløs.

Eller - der er en teori om at pillens hormon også ændrer på slimet i livmoderen så ægget får sværere ved at sætte sig fast, men dette er kun en teori, det er ikke videnskabeligt bevist. 

Jeg ville tage en alligevel - så kan du i hvert fald sige at du har gjort hvad du kunne. 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym

Anonym skriver:

Han var både stiv, skæv på hash og høj på kokain. Det var en vild fest 

Sexsygdommene tjekkes jeg for i morgen. Uden tvivl. 

Gummi skal bare være fast inventar i håndtasken fremover. Ligner bare slet ikke mig at glemme den slags 

Øhm... Først nævner du at du mødte en sød fyr du havde sex med lørdag morges uden kondom? Senere i dine beskeder beskriver du han er en misbruger.... Hvordan kan du være sikker på at en misbruger kan være sød? Jeg spørger bare.. Det er ikke fordi jeg på nogen som helst måde vil nedgør dig... Jeg er lige blevet skilt med min mand som også faldt i det misbrugs shit efter 2 års ægteskab... Og han var bestemt ikke sød når han længtes efter det... Hold dig væk fra sådan nogle typer.. Selvom han virker sød så kan de være rigtig farlige.. Jeg taler af min egen erfaring... Og husk gummien! 

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

En fortrydelsespille virker ved at forhindre eller forsinke ægløsning. Hvis du har haft ægløsning, er pillen virkningsløs.

Eller - der er en teori om at pillens hormon også ændrer på slimet i livmoderen så ægget får sværere ved at sætte sig fast, men dette er kun en teori, det er ikke videnskabeligt bevist. 

Jeg ville tage en alligevel - så kan du i hvert fald sige at du har gjort hvad du kunne. 

Tager pillen i morgen uanset hvad men puh altså det var ikk lige den besked jeg havde håbet på :-( 

men kan jo ikke gøre andet end at håbe på det bedste og tage konsekvensen af en abort hvis pillen ikke virker :-(

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Øhm... Først nævner du at du mødte en sød fyr du havde sex med lørdag morges uden kondom? Senere i dine beskeder beskriver du han er en misbruger.... Hvordan kan du være sikker på at en misbruger kan være sød? Jeg spørger bare.. Det er ikke fordi jeg på nogen som helst måde vil nedgør dig... Jeg er lige blevet skilt med min mand som også faldt i det misbrugs shit efter 2 års ægteskab... Og han var bestemt ikke sød når han længtes efter det... Hold dig væk fra sådan nogle typer.. Selvom han virker sød så kan de være rigtig farlige.. Jeg taler af min egen erfaring... Og husk gummien! 

Nemt nok. Han var rigtig sød. Ellers havde jeg ikke taget med ham hvis jeg syntes han var et røvhul vel ;-) 

Har jo heller aldrig sagt at det er noget der skal være mere end hvad det var. For det skal det på ingen måde. Hverken med eller uden stoffer. 

Vi kommer fra to forskellige miljøer, familier og baggrunde som gør at det aldrig nogensinde ville fungere så du kan være helt rolig. Men tak for tanken alligevel :-)

Anmeld Citér

21. november 2016

modesty

Anonym skriver:

Tager pillen i morgen uanset hvad men puh altså det var ikk lige den besked jeg havde håbet på :-( 

men kan jo ikke gøre andet end at håbe på det bedste og tage konsekvensen af en abort hvis pillen ikke virker :-(

Selvom pillen ikke virker OG du har haft ægløsning på lige præcis det "rigtige" tidspunkt (hvis du havde ÆL torsdag er der meget lille sandsynlighed for at ægget stadig var der lørdag), er der jo stadig kun cirka 20% sandsynlighed for graviditet. Så tag den lidt med ro hvis du kan. 

Anmeld Citér

21. november 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Selvom pillen ikke virker OG du har haft ægløsning på lige præcis det "rigtige" tidspunkt (hvis du havde ÆL torsdag er der meget lille sandsynlighed for at ægget stadig var der lørdag), er der jo stadig kun cirka 20% sandsynlighed for graviditet. Så tag den lidt med ro hvis du kan. 

Jeg tror jeg havde ÆL torsdag. Der havde jeg ihvertfald rigtig meget klart slim og stikken i den ene æggestok som jeg plejer når jeg får ÆL. 

Fredag var der ikke mere af det der slim i samme mængder og lørdag intet. 

Tak det var du selvfølgelig ret i. Det beroliger mig da lidt mere. :-) 

men nu tager jeg pillen for en sikkerheds skyld og så må jeg prøve at tage en test om 14 dage? Ca 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.