Sex lørdag morgen. FortrydelSe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.845 visninger
29 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. november 2016

Anonym trådstarter

Hej kvinder. 

Jeg har et spørgsmål. Jeg havde sex lørdag morgen med en sød fyr jeg mødte i byen. Vi var meget fulde og glemte kondom. Så dumt i know. 

Udfra min cyklus regnede jeg så lige frem til at jeg faktisk havde ægløsning (havde også meget ÆL slim) i torsdags og nu frygter jeg selvfølgelig det værste. 

Tænker i jeg skal tage en fortrydelsespille i morgen eller er det for sent? 

Og hvor sikker er sådan en pille? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Hej kvinder. 

Jeg har et spørgsmål. Jeg havde sex lørdag morgen med en sød fyr jeg mødte i byen. Vi var meget fulde og glemte kondom. Så dumt i know. 

Udfra min cyklus regnede jeg så lige frem til at jeg faktisk havde ægløsning (havde også meget ÆL slim) i torsdags og nu frygter jeg selvfølgelig det værste. 

Tænker i jeg skal tage en fortrydelsespille i morgen eller er det for sent? 

Og hvor sikker er sådan en pille? 

Du skal finde et apotek, der har åben hurtigst muligt og få taget en fortrydelsespille med det samme. Jo længere du venter, jo dårligere er virkningen. Der er stadig ikke nogen garanti, men det er det bedste, du kan gøre for at undgå graviditet lige nu.

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

Morogbarn skriver:

Du skal finde et apotek, der har åben hurtigst muligt og få taget en fortrydelsespille med det samme. Jo længere du venter, jo dårligere er virkningen. Der er stadig ikke nogen garanti, men det er det bedste, du kan gøre for at undgå graviditet lige nu.

Jeg har bare ikke mulighed for at komme til en åbent apotek før i morgen mandag. Bor langt ude på landet nemlig 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

Morogbarn skriver:

Ved slet ikke hvordan sådan en fortrydelsespille virker. Dræber den det evt befrugtede æg, dræber den sæden så det ikke kan befrugtes? Hvad gør den? 

Anmeld Citér

20. november 2016

lisamejby

Ihh altså det nytter ikke noget at have sex uden kondom! Skynd dig på apoteket - der er døgnapoket over for hovedbanegården i kbh. Nu ved jeg ikke om du bor i kbh - men ellers er der flere i hele landet, tag en taxa - det er gode spilte penge.

Husk også når det er overstået at få tjekket for kønssygdomme, har læst at du er mere modtageligt når der er meget slim.

Held og lykke

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

lisamejby skriver:

Ihh altså det nytter ikke noget at have sex uden kondom! Skynd dig på apoteket - der er døgnapoket over for hovedbanegården i kbh. Nu ved jeg ikke om du bor i kbh - men ellers er der flere i hele landet, tag en taxa - det er gode spilte penge.

Husk også når det er overstået at få tjekket for kønssygdomme, har læst at du er mere modtageligt når der er meget slim.

Held og lykke

Jeg bor ikke i Kbh. Jeg bor langt ude på landet så kan ikke komme til åbent apotek før i morgen :-( 

det dur bare slet ikke det der uden kondom. Det ligner virkelig bare heller ikke mig at gøre det uden. Og slet ikke med en ny 

bestiller tid hos lægen allerede i morgen og bliver tjekket for kønssygdomme. 

Hader virkelig mig selv for ikke at bruge kondom. For pokker hvor er det bare rigtig dumt. Specielt når man ikke er på p-piller eller noget :-(

Anmeld Citér

20. november 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

I morgen er bedre end ingenting. Har dit lokale apotek evt vagtordning? Ellers ja, så må du vente. Vores lokale apotek har ellers åbent i nogle timer om søndagen, men det er jo også for sent nu. 

God ide med læge og tjekning for kønssygedomme. 

Anmeld Citér

20. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Selvfølgelig skal du have en pille, når ubeskyttet sex falder sammen med ægløsning - det er jo lige præcis sådan man bliver gravid

Uanset hvor langt ude på landet, ville jeg nok prioritere en rejse ind til et døgnapotek, om jeg så skulle med tog, bus og taxa, ringe efter nogen der kunne køre, eller andet ... det er alt sammen væsentligt sjovere end en abort?

Ja - pillen kan også tages i morgen ... men jo hurtigere, jo bedre virkning. Held og lykke!

Anmeld Citér

20. november 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
Anonym skriver:

Ved slet ikke hvordan sådan en fortrydelsespille virker. Dræber den det evt befrugtede æg, dræber den sæden så det ikke kan befrugtes? Hvad gør den? 

Så vidt jeg har forstået er det en kraftig dosis hormoner, der gør det svært for et evt vefrugtet æg at sætte sig fast.

I morgen er bedre end ingenting, men jeg havde prioriteret at tage en bus/tog/taxi til et apotek. Ellers havde jeg ringet til vagtlægen og spurgt om hjælp.

Anmeld Citér

20. november 2016

ErDuHerIkkeSnart

Selvfølgelig skal du have en pille, når ubeskyttet sex falder sammen med ægløsning - det er jo lige præcis sådan man bliver gravid

Uanset hvor langt ude på landet, ville jeg nok prioritere en rejse ind til et døgnapotek, om jeg så skulle med tog, bus og taxa, ringe efter nogen der kunne køre, eller andet ... det er alt sammen væsentligt sjovere end en abort?

Ja - pillen kan også tages i morgen ... men jo hurtigere, jo bedre virkning. Held og lykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.