Sex lørdag morgen. FortrydelSe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Jeg har bare ikke mulighed for at komme til en åbent apotek før i morgen mandag. Bor langt ude på landet nemlig 

Damn det lyder dumt. Er du virkelig villig til at tage chancen og håbe, at du ikke er gravid? 

En medicinsk eller kirurgisk abort kan blive alternativet hvis du skulle være gravid nu, fordi der så ville være gået for lang tid mellem befrugtningen og fortrydelsespillen. Og sådan en oplevelse er bare SÅ træls at have med i bagagen. Håber sådan for dig, at du ikke er gravid nu hvis du virkelig ikke kan komme ind og få fat i sådan en pille.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2016

Vivienne

Anonym skriver:

Jeg har bare ikke mulighed for at komme til en åbent apotek før i morgen mandag. Bor langt ude på landet nemlig 

Jeg forstår simpelthen ikke at du ikke prioriterer at komme til et apotek NU! Den 2 minutters fornøjelse + at du ikke kommer på apoteket i tide kan koste dig 18 års ansvar. Især når du ved du har haft æl. 

Jeg ville tage en cykel i det her lortevejr for at komme til et apotek, havde det været mig. Jeg ville ikke tage chancen og risikere at skulle til abort på et senere tidspunkt. 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Damn det lyder dumt. Er du virkelig villig til at tage chancen og håbe, at du ikke er gravid? 

En medicinsk eller kirurgisk abort kan blive alternativet hvis du skulle være gravid nu, fordi der så ville være gået for lang tid mellem befrugtningen og fortrydelsespillen. Og sådan en oplevelse er bare SÅ træls at have med i bagagen. Håber sådan for dig, at du ikke er gravid nu hvis du virkelig ikke kan komme ind og få fat i sådan en pille.

Jeg har virkelig bare ingen mulighed. For der er ingen apoteker i nærheden der er åbne om søndagen. :-( 

det er virkelig dumt og dunker mig selv i hovedet hele tiden. 

Tak det håber jeg sandelig også selv. Jeg er heldigvis ikke modstander af abort og skulle det vise sig at fortrydelsespillen ikke virker så får jeg en abort uden at tøve. Men håber da ikke det bliver nødvendigt. 

Tager afsted så jeg kan være ved apoteket til åbningstid i morgen. 

Der var lørdag morgen jeg havde sex så det bliver max 48 timer efter pillen tages 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

Jeg forstår simpelthen ikke at du ikke prioriterer at komme til et apotek NU! Den 2 minutters fornøjelse + at du ikke kommer på apoteket i tide kan koste dig 18 års ansvar. Især når du ved du har haft æl. 

Jeg ville tage en cykel i det her lortevejr for at komme til et apotek, havde det været mig. Jeg ville ikke tage chancen og risikere at skulle til abort på et senere tidspunkt. 

Problemet er jo at der ikke er nogen apoteker der er åbne i nærheden. Det handler jo ikke om at jeg ikke gider kører. 

Men 18 års ansvar kommer det ikke til. For får en abort hvis pillen ikke virker i morgen. Det er der slet ingen tvivl om. 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

SDD skriver:

I morgen er bedre end ingenting. Har dit lokale apotek evt vagtordning? Ellers ja, så må du vente. Vores lokale apotek har ellers åbent i nogle timer om søndagen, men det er jo også for sent nu. 

God ide med læge og tjekning for kønssygedomme. 

Nej desværre. Må krydse fingre for at pillen virker i morgen. 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Selvfølgelig skal du have en pille, når ubeskyttet sex falder sammen med ægløsning - det er jo lige præcis sådan man bliver gravid

Uanset hvor langt ude på landet, ville jeg nok prioritere en rejse ind til et døgnapotek, om jeg så skulle med tog, bus og taxa, ringe efter nogen der kunne køre, eller andet ... det er alt sammen væsentligt sjovere end en abort?

Ja - pillen kan også tages i morgen ... men jo hurtigere, jo bedre virkning. Held og lykke!

Tak. Jeg har ikk muligheden for at tage ind til et døgn apotek. Ellers havde jeg gjort det. 

Anmeld Citér

20. november 2016

Rauw

Hvis i var fulde så var hans sæd nok rimelig sløv anyway så hvis du køber fortrydelsespiller i morgen så er der nok ret stor chance for at du ikke blir gravid. Jeg ville være mere bekymret for klamme sexsygdomme  Husk gummidrenge når du skal i byen 

Anmeld Citér

20. november 2016

"Anarkisten"

EllaOne...der er flere slags fortrydelsespiller, men den der hedder EllaOne kan til nøds tages op til 5 dage efter samleje 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

Rauw skriver:

Hvis i var fulde så var hans sæd nok rimelig sløv anyway så hvis du køber fortrydelsespiller i morgen så er der nok ret stor chance for at du ikke blir gravid. Jeg ville være mere bekymret for klamme sexsygdomme  Husk gummidrenge når du skal i byen 

Han var både stiv, skæv på hash og høj på kokain. Det var en vild fest 

Sexsygdommene tjekkes jeg for i morgen. Uden tvivl. 

Gummi skal bare være fast inventar i håndtasken fremover. Ligner bare slet ikke mig at glemme den slags 

Anmeld Citér

20. november 2016

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

EllaOne...der er flere slags fortrydelsespiller, men den der hedder EllaOne kan til nøds tages op til 5 dage efter samleje 

Okay mange tak. Det vil være maks 48 timer siden i morgen når jeg tager den. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.