neutral baby olie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Lone Jakobsen

LotteGabriella skriver:

ja det er virkelig pisse irreterende nogle gange....men man må desværre lærer at leve med det

ja men her hjælper det så lidt at det er noget næsten hele familien døjer med. så virker det ikke så ærgeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Lone Jakobsen

ja så går jeg og venter på svar fra neutral.... men da der stadig ikke er sket noget har jeg sendt dem endnu en mail. prøvede at ringe til dem idag men fik afvide at "nummeret de har kaldt eksistere ikke" hmm det næste jeg prøver bliver et godt gammeldags brev

Anmeld

14. oktober 2009

4xGreve

nutche skriver:

æv æv...det kan bare være rigtigt trælst i perioder

lider også selv af ekstrem tør hud og jeg bruger også baby olie i badet, men nu her i vinter perioeden er der bare intet at gøre...

Anmeld

14. oktober 2009

Lone Jakobsen

WiitrioeN skriver:

lider også selv af ekstrem tør hud og jeg bruger også baby olie i badet, men nu her i vinter perioeden er der bare intet at gøre...

vi smører med decubal... det er den creme vi har bedst erfaring med...og den fungere både til eksem og til "alm." tør hud

Anmeld

14. oktober 2009

4xGreve

nutche skriver:

vi smører med decubal... det er den creme vi har bedst erfaring med...og den fungere både til eksem og til "alm." tør hud

ikke engang dn virker på mig, men bruger en baby olie i badet og en fed creme efter bad og ca. hver aften...

Men ang. baby olie så syntes jeg ikke jeg nogen siden har oplevet at en parfume fri baby olie lugte...

Håber i får svar på jeres mail og evt. brev...

Anmeld

14. oktober 2009

Lone Jakobsen

WiitrioeN skriver:

ikke engang dn virker på mig, men bruger en baby olie i badet og en fed creme efter bad og ca. hver aften...

Men ang. baby olie så syntes jeg ikke jeg nogen siden har oplevet at en parfume fri baby olie lugte...

Håber i får svar på jeres mail og evt. brev...

her bades så kun hver anden dag....og så smører vi med creme bagefter

Anmeld

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

som afslutning modtog jeg idag en ny baby olie plus 2 pakker neutral vaskeservietter...og det på trods af at flere af personerne i duft testen ikke ku dufte nogen tydelig forskel.

Anmeld

21. oktober 2009

LouiseNielsen

Nej den skal ikke lugte af noget. Men må nu ærlig indrømme at det ik var noget jeg gad gå op i. Jeg ville måske være gået i butikken og sagt at den ikke var go, og måske fået en ny. Ku jeg ikke få det ville jeg nok bare tænke: Nå jamen så ved jeg det til en anden gang, også finde et andet mærke....

Anmeld

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

LouiseLarsen skriver:

Nej den skal ikke lugte af noget. Men må nu ærlig indrømme at det ik var noget jeg gad gå op i. Jeg ville måske være gået i butikken og sagt at den ikke var go, og måske fået en ny. Ku jeg ikke få det ville jeg nok bare tænke: Nå jamen så ved jeg det til en anden gang, også finde et andet mærke....

jaeh...ved det godt.

men for det første så ku jeg ikke huske hvor jeg havde købt den....og for det andet så er jeg en af de hjemmegående mødre der ikke har det store at gå op i....så denne lille "kamp" var ren hygge for mig

Anmeld

21. oktober 2009

LouiseNielsen

nutche skriver:

jaeh...ved det godt.

men for det første så ku jeg ikke huske hvor jeg havde købt den....og for det andet så er jeg en af de hjemmegående mødre der ikke har det store at gå op i....så denne lille "kamp" var ren hygge for mig

Hehe oki.... :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.