neutral baby olie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

memuffin

nutche skriver:

jeg har så endelig...via tlf (de svarer åbenbart ikke på deres mails) fået kontakt med en fra neutral.
hun mente først at selv om der ikke er tilsat parfume, ja så sku jeg huske på at råvarer nu engang dufter i sig selv. fint nok, men da jeg har læst på produktet at det indeholder raps olie.... ja så mener jeg ikke at det sku foresage (staves?) den kraftige duft af lakrids....
seriøst...første gang min mand badede vores søn troede jeg at han havde drukket siden der stank så meget derinde

nå, men det blev hun jo nød til at give mig ret i...så jeg ku da prøve at sende olien ind til dem og så sku hun nok dække omkostningerne.... ja tak

Det manglede da også bare andetr.. (betaler de så også telefonomkostningerne)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

Det manglede da også bare andetr.. (betaler de så også telefonomkostningerne)

he he ...ku være jeg sku spørge dem.

Anmeld

5. oktober 2009

memuffin

nutche skriver:

he he ...ku være jeg sku spørge dem.

ja ikk

Anmeld

5. oktober 2009

LotteGabriella

nutche skriver:

æv æv...det kan bare være rigtigt trælst i perioder

ja TOTAL MEGA træls

Anmeld

5. oktober 2009

Lone Jakobsen

memuffin skriver:

ja ikk

jo især når de har så lidt styr på deres ting.

Anmeld

5. oktober 2009

Lone Jakobsen

LotteGabriella skriver:

ja TOTAL MEGA træls

kender det bare alt for godt...og vinteren kan være rigtig slem

Anmeld

5. oktober 2009

memuffin

nutche skriver:

jo især når de har så lidt styr på deres ting.

lige precis

Anmeld

5. oktober 2009

LotteGabriella

kender det bare alt for godt...og vinteren kan være rigtig slem

ja, jeg sværger. .jeg kan lige få smurt benene med den FEDESTE creme og så er de bare grå 2 timer efter

Anmeld

5. oktober 2009

Lone Jakobsen

LotteGabriella skriver:

ja, jeg sværger. .jeg kan lige få smurt benene med den FEDESTE creme og så er de bare grå 2 timer efter

ja min mand døjer med det samme.
og der er så mange andre ting man er opmærksom på når man døjer med det. fx er jeg lidt misundelig når andre dufter af lækkert vaskepulver med parfume.... men jeg ku ikke drømme om at vaske i andet end neutral
hvis jeg skal ha nylon strømper på til en fest så begynder jeg en uge i forvejen at smøre mine ben så den tørre hud ikke bliver irriteret af (eller river hul i) nylonstrømpen.

Anmeld

5. oktober 2009

LotteGabriella

nutche skriver:

ja min mand døjer med det samme.
og der er så mange andre ting man er opmærksom på når man døjer med det. fx er jeg lidt misundelig når andre dufter af lækkert vaskepulver med parfume.... men jeg ku ikke drømme om at vaske i andet end neutral
hvis jeg skal ha nylon strømper på til en fest så begynder jeg en uge i forvejen at smøre mine ben så den tørre hud ikke bliver irriteret af (eller river hul i) nylonstrømpen.

ja det er virkelig pisse irreterende nogle gange....men man må desværre lærer at leve med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.