neutral baby olie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
29 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg skal lige høre om andre har oplevet dette her:

jeg har købt neutral baby olie som jeg bruger til min søns bad. efter åbningen af olien dufter den stærkt nærmest af lakrids.
jeg har prøvet at sende en mail til neutral men har endnu ikke fået svar.. frygter måske at olien er harsk... men konsistensen er som den plejer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Lone Jakobsen

3. oktober 2009

kiroo

min lugter ikke af noget har lige købt i fakta for 20,- og den dufter af ingenting..

Anmeld

4. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ikke spørge hvorfor i bruger olie i vandet? :0)

Anmeld

4. oktober 2009

Lone Jakobsen

ka-ri-na skriver:

ikke spørge hvorfor i bruger olie i vandet? :0)

fordi min baby har rigtig meget arp 

Anmeld

4. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

nutche skriver:

fordi min baby har rigtig meget arp 

okay, det var ren nysgerrighed.... fordi alle altid har fortalt mig at det måtte jeg endelig ikke, det var ikke godt for huden bla bla bla... *s*

Anmeld

4. oktober 2009

Lone Jakobsen

ka-ri-na skriver:

okay, det var ren nysgerrighed.... fordi alle altid har fortalt mig at det måtte jeg endelig ikke, det var ikke godt for huden bla bla bla... *s*

uh jamen der ar så mange forskellige meninger om det.
vi har børneeksem og eksem generelt i familien (ved du også selv kæmper med det) så jeg var meget forsigtig inden jeg begyndte at bruge både olie og creme.... men efter en samtale med lægen hvor jeg fik afvide at " børn arver ikke eksem, de arver tør hud" fik jeg besked på at jeg endelig sku holde hans hud blød og fin, med hjælp fra creme og olie.

Anmeld

4. oktober 2009

LotteGabriella

uh jamen der ar så mange forskellige meninger om det.
vi har børneeksem og eksem generelt i familien (ved du også selv kæmper med det) så jeg var meget forsigtig inden jeg begyndte at bruge både olie og creme.... men efter en samtale med lægen hvor jeg fik afvide at " børn arver ikke eksem, de arver tør hud" fik jeg besked på at jeg endelig sku holde hans hud blød og fin, med hjælp fra creme og olie.

det samme her Vi har dog ikke eksem men jeg lider af EKSTREM tør hud

Anmeld

4. oktober 2009

Lone Jakobsen

LotteGabriella skriver:

det samme her Vi har dog ikke eksem men jeg lider af EKSTREM tør hud

æv æv...det kan bare være rigtigt trælst i perioder

Anmeld

5. oktober 2009

Lone Jakobsen

jeg har så endelig...via tlf (de svarer åbenbart ikke på deres mails) fået kontakt med en fra neutral.
hun mente først at selv om der ikke er tilsat parfume, ja så sku jeg huske på at råvarer nu engang dufter i sig selv. fint nok, men da jeg har læst på produktet at det indeholder raps olie.... ja så mener jeg ikke at det sku foresage (staves?) den kraftige duft af lakrids....
seriøst...første gang min mand badede vores søn troede jeg at han havde drukket siden der stank så meget derinde

nå, men det blev hun jo nød til at give mig ret i...så jeg ku da prøve at sende olien ind til dem og så sku hun nok dække omkostningerne.... ja tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.