Sorgen over bamsen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2016

Tystys14

Nel skriver:

Det bliver nok meget svært at finde en erstatning, når du allerede har forsøgt med to andre bamser uden held :/  Så er det måske ikke vejen frem at blive ved med at købe nye.

Jeg fandt den her, som dog ikke ligner din datters. Men det er et super godt mærke, som laver dejlige bamser. Den har også ris i numsen. https://www.lirumlarumleg.dk/products/jellycat-bamse-bashful-lam-31-cm

Den er tættere på end de to jeg har forsægt med. Tusind tak  lader min datter se billedet når hun kommer hjem om lidt. Så jeg spændt på om den måske kan accepteres. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2016

TNBC

Tystys14 skriver:

Vi ved simpelthen ikke hvor den er. Det er en som min lillesøster købte på en tur til Kbh for snart 14 år siden, den har stået som ny, da min pige overtog den. Min søster brugte ikke bamser. 

Har ledt nettet tyndt efter en som den. 

Har i billede af den?

Har i prøvet at tage hende med i en legetøjsbutik og se om der er en anden der duer?

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

TNBC skriver:

Har i billede af den?

Har i prøvet at tage hende med i en legetøjsbutik og se om der er en anden der duer?

De havde ikke en i br hun kunne lide, det har vi forsøgt. Har også købt en fra en bogbutik og far Føtex, men hun begyndte næsten at græde. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. november 2016

Loa

Årh hvor er det dog synd for hende

Håber virkelig i finder en der kan erstatte den.

Hvor er den anden blevet væk? Hjemme? I vuggestue?

Anmeld Citér

15. november 2016

tarkoflen

Åhh stakkels lille pige  jeg ved ikke hvad man gør ved sådan et lile knust hjerte, men kan levende forestille mig hvor frygteligt det er  

l Århus er der nogle forskellige fb grupper, hvor jeg har set flere efterlyste bamser finde hjem igen, måske der også er sådan nogle i dit område?

Anmeld Citér

15. november 2016

Rauw

Hvis hun elsker en gammel nusset bamse så find en brugt nusset bamse mere hos moster eller andre. En ny bamse er bare ikke det samme 

Anmeld Citér

15. november 2016

Ammi

Så lige denne på gul og gratis

Den ligner meget men ser måske lidt mere blød ud?

http://www.guloggratis.dk/legetoj/bamser/annonce/34418640-ekstra-bloedt-lam

Ellers tror jeg det bedste er at trøste hende rigtig meget og lade hende komme sig over sin sorg og acceptere den. Så kan hun senere få en ny bamse, når hun er klar igen.

Anmeld Citér

15. november 2016

NGV

Ammi skriver:

Så lige denne på gul og gratis

Den ligner meget men ser måske lidt mere blød ud?

http://www.guloggratis.dk/legetoj/bamser/annonce/34418640-ekstra-bloedt-lam

Ellers tror jeg det bedste er at trøste hende rigtig meget og lade hende komme sig over sin sorg og acceptere den. Så kan hun senere få en ny bamse, når hun er klar igen.

Ej den ligner da rigtig meget!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.