Sorgen over bamsen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.107 visninger
36 svar
72 synes godt om
15. november 2016

Tystys14

Min datter på to år og seks måneder har mistet sin bedste ven, hendes et og alt, hendes Vovvov. En bamse hun har båret omkring alle vegne, siden hun beslaglagde den som et årig, fra min teenage lillesøster.

Det lille lam, døbt Vovvov, med nussede øre og mærkelig pels, efter alt for mange bad i maskinen. Vovvov må vi efter tre dages søgen og ingen søvn, indse er forsvundet sporløst... og min datter sørger... 

Havde virkelig aldrig troet at en bamse kunne få så stor en betydning, for en lille pige, og jeg aner virkelig ikke hvad jeg kan gøre for at få hende glad igen. Hendes far og jeg far snart prøvet alt unden effekt. Andre bamser er næsten en hån at tilbyde hende.  

Har i herinde en ide til hvordan vi kan gøre puttetider nemmere ?

Igår aftes blev hele hendes værelse roddet igennem fra en ende til den anden, af min desperate pige. Det endte endda med at jeg blev ulykkelig.  

Vær søde ikke at skrive hårde kommentar, er følelsesladet pga. manglende/afbrudt søvn de sidste nætter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2016

TNBC

Tystys14 skriver:

Min datter på to år og seks måneder har mistet sin bedste ven, hendes et og alt, hendes Vovvov. En bamse hun har båret omkring alle vegne, siden hun beslaglagde den som et årig, fra min teenage lillesøster.

Det lille lam, døbt Vovvov, med nussede øre og mærkelig pels, efter alt for mange bad i maskinen. Vovvov må vi efter tre dages søgen og ingen søvn, indse er forsvundet sporløst... og min datter sørger... 

Havde virkelig aldrig troet at en bamse kunne få så stor en betydning, for en lille pige, og jeg aner virkelig ikke hvad jeg kan gøre for at få hende glad igen. Hendes far og jeg far snart prøvet alt unden effekt. Andre bamser er næsten en hån at tilbyde hende.  

Igår aftes blev hele hendes værelse roddet igennem fra en ende til den anden, af min desperate pige. Det endte endda med at jeg blev ulykkelig.  

Vær søde ikke at skrive hårde kommentar, er følelsesladet pga. manglende/afbrudt søvn de sidste nætter. 

Findes den ikke mere eller var det en speciel en? 

Hun er 2,5 hvis en bamse gør hende tryg og glad, skal hun ha den. 

Eller tage hende med i br og se om hun finder en ny tryghed 

Anmeld Citér

15. november 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Tystys14 skriver:

Har du et billede af den? Måske nogen har en magen til de vil af med 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

TNBC skriver:

Findes den ikke mere eller var det en speciel en? 

Hun er 2,5 hvis en bamse gør hende tryg og glad, skal hun ha den. 

Eller tage hende med i br og se om hun finder en ny tryghed 

Vi ved simpelthen ikke hvor den er. Det er en som min lillesøster købte på en tur til Kbh for snart 14 år siden, den har stået som ny, da min pige overtog den. Min søster brugte ikke bamser. 

Har ledt nettet tyndt efter en som den. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

sommerbarn<3 skriver:

Har du et billede af den? Måske nogen har en magen til de vil af med 

God ide, tjekker lige. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

Det her er det bedste billede jeg har af bamsen.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. november 2016

Nel

Hvis ikke du kan finde et billede af den, så kan du måske beskrive farve, form, størrelse? Så er der måske nogen der har set en lignende. Nogen gange bliver bamse designs kopiret

EDIT: så lige du havde vedhæftet billede nu

Anmeld Citér

15. november 2016

Karina84

Hmm build a bear har mange forskellige og kunne helt sikkert godt have en der ligner. Plus hun får hele oplevelsen med, med at lave den, de er vildt søde 

Anmeld Citér

15. november 2016

Tystys14

Karina84 skriver:

Hmm build a bear har mange forskellige og kunne helt sikkert godt have en der ligner. Plus hun får hele oplevelsen med, med at lave den, de er vildt søde 

Jeg har faktisk allerede købt to som jeg troede måske kunne erstatte den. Men uden held, og det på trods af den ene ligner meget.  

Den rigtige vovvov er meget slasket og har sand i rumpen. Så den vejer en del mere ene andre bamser. 

Anmeld Citér

15. november 2016

Nel

Det bliver nok meget svært at finde en erstatning, når du allerede har forsøgt med to andre bamser uden held :/  Så er det måske ikke vejen frem at blive ved med at købe nye.

Jeg fandt den her, som dog ikke ligner din datters. Men det er et super godt mærke, som laver dejlige bamser. Den har også ris i numsen. https://www.lirumlarumleg.dk/products/jellycat-bamse-bashful-lam-31-cm

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.