Kønsliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Ej hvor vildt!!! Rosa hvordan har du det med det?? Altså selvfølgelig er du glad, men er det ikke en underlig følelse, i så mange uger, at tro at man venter en pige og nu skal omstille sig til at det er en lille dreng?

Det sætter godt godt perspektiv på sandsynligheden på tidlige kønsscanninger

Men TILLYKKE med drengen  Jeg glæder mig selv SÅ meget til MD scanningen den 6. januar - og nej jeg har stadig ingen fornemmelse af køn...er helt blank!

Kh Dorthe

15 + 6

Jeg må indrømme at det faktisk er rigtig underligt. Vi har i 2 måneder snakket om vores lille datter som en rigtig "person", glædet os og haft billeder i hovedet af os som forældre til en lille pige, købt kjoler og lyserødt m.m. - og nu skal de billeder tænkes helt om...

Det føles ærligt talt lidt som at man har mistet noget, selvom hun aldrig har eksisteret, og jeg har det skidt med at jeg ikke bare straks kunne sige "juhuu en søn!!!" Jeg elsker jo spiren i maven uendeligt uanset om der er tap eller ej  

Men samtidigt skal man til at lære en helt "ny" baby at kende - det er virkelig en omvæltning... Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet at det ville betyde det ringeste, og skammer mig helt over at "savne" den lille pige i maven... Hende følte jeg jo at jeg kendte lidt

Manden er også lidt slået ud, så det tager os nok lige et par dage at vænne os til omstillingen, desværre.... Har købt / byttet mig til en masse drengebabytøj som jeg går og kigger på og i dag tog jeg mig en tudetur og fik det ud af systemet...

Det aller aller vigtigste er at jeg skal være mor og han er ærkesund og rask derinde...

Men ja - stol ikke på NF-køns-gætterierne. Nu har det 3 ud af 3 gange herinde på baby.dk vist sig at være forkert

//Kh Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Malene84

Kan følge dig hele vejen - husk nu bare på, at det er helt normalt at "sørge" et par dage  Det kender jeg flere som har oplevet, men især min veninde, som jeg har skrevet om!!!

Ja... NF er sgu også meget tidligt i forløbet - hun lavede et gæt ved min scanning - men sagde vi aldrig måtte hænge hende op på noget. Da INGEN læger med 100% sikkerhed kunne sige det allerede, da skamlæberne på en lille pige tit var så hævet at det kunne ligne en dreng - og at drengenes testiklerne tit ikke var udviklet og kunne ligne skamlæber!!!! ja ja ja... man må nok bare konkluderer, at vi må vente til det er meningen at få det 100% af vide. hehe.

Men en mega krammer herfra både til dig og din mand

Anmeld

6. december 2009

Manne

Her mener alle at vi selvfølgelig får en pige igen. Manden har endda sagt at han vidst ikke kan lavet andet - altså med et smil på læben Men vi tager det helt roligt og venter til den 5/1, hvor vi skal til MD-scanning.

Jeg selv ved slet ikke hvad jeg skal tro. Synes graviditeten virker lidt anderledes end ved vores to piger. Har kun haft drømme ved den første. At jeg gik med to piger i hænderne. Det er jo opfyldt

Så jeg er MEGET spændt scanningen.

Kh. Marianne

Anmeld

6. december 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg må indrømme at det faktisk er rigtig underligt. Vi har i 2 måneder snakket om vores lille datter som en rigtig "person", glædet os og haft billeder i hovedet af os som forældre til en lille pige, købt kjoler og lyserødt m.m. - og nu skal de billeder tænkes helt om...

Det føles ærligt talt lidt som at man har mistet noget, selvom hun aldrig har eksisteret, og jeg har det skidt med at jeg ikke bare straks kunne sige "juhuu en søn!!!" Jeg elsker jo spiren i maven uendeligt uanset om der er tap eller ej  

Men samtidigt skal man til at lære en helt "ny" baby at kende - det er virkelig en omvæltning... Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet at det ville betyde det ringeste, og skammer mig helt over at "savne" den lille pige i maven... Hende følte jeg jo at jeg kendte lidt

Manden er også lidt slået ud, så det tager os nok lige et par dage at vænne os til omstillingen, desværre.... Har købt / byttet mig til en masse drengebabytøj som jeg går og kigger på og i dag tog jeg mig en tudetur og fik det ud af systemet...

Det aller aller vigtigste er at jeg skal være mor og han er ærkesund og rask derinde...

Men ja - stol ikke på NF-køns-gætterierne. Nu har det 3 ud af 3 gange herinde på baby.dk vist sig at være forkert

//Kh Rosa

Hej Rosa

Jeg forstår dig - kan sagtens forestille mig dine følelser, også de skamfulde af slagsen. Men du har altså ikke noget at skamme dig over, for to måneder er da længe at gå og glæde sig over at vente sig en pige...for så at finde ud af at næh det er sørme en lille dreng der gemmer sig.

Det er jo ikke fordi du og din kæreste er kede af at vente en dreng, men mere at hjernen og hjertet lige skal omstille sig til noget andet.

Bare græd og få det ud af kroppen

I får den sødeste og smukkeste lille purk, dét er jeg sikker på!

Dorthe

Anmeld

7. januar 2010

Manne

Md- scanningen viste at vi skal have pige nr. 3. Fantastisk  Sygeplejersken lød dog ikke helt så sikker som ved de andre.

Meen mon ikke det er rigtigt. Vi nupper nok en 3Dscanning på et tidspunkt. Hihi.

Alt så normalt og godt ud, og det er jo det vigtigste.

Kh. Marianne 20+0

Anmeld

7. januar 2010

dorthemus

Ja jeg må hellere også opdatere mit bidrag efter MD-scanningens overraskelse igår:

Jeg venter en PIGE

Dorthe

20 + 4

Anmeld

17. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Herhjemme er fordelingen således:

Mor: Først dreng... nu pige

Far: pige

Storesøster: pige (hi hi, det er vist mere et håb end et gæt)

Mormor: dreng

Morfar: ved ikke

Bedstemor: dreng

- har dog en kønsscanning i vente på fredag, som forhåbentligt vil afsløre det for os

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skal vi ikke lige samle lidt op på denne tråd nu hvor så mange har fået svar? Bare skrive jeres navn og barnets køn under mit navn...

Rosa : Dreng (Jonathan)

Anmeld

26. januar 2010

LISBETH:-)

Lisbeth: Pige

Anmeld

26. januar 2010

W&M <3

lisbeth2910 skriver:

Janie: Pige (Mercedes)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.