dorthemus skriver:
Ej hvor vildt!!! Rosa hvordan har du det med det?? Altså selvfølgelig er du glad, men er det ikke en underlig følelse, i så mange uger, at tro at man venter en pige og nu skal omstille sig til at det er en lille dreng?
Det sætter godt godt perspektiv på sandsynligheden på tidlige kønsscanninger 
Men TILLYKKE med drengen 

Jeg glæder mig selv SÅ meget til MD scanningen den 6. januar - og nej jeg har stadig ingen fornemmelse af køn...er helt blank!
Kh Dorthe
15 + 6
Jeg må indrømme at det faktisk er rigtig underligt. Vi har i 2 måneder snakket om vores lille datter som en rigtig "person", glædet os og haft billeder i hovedet af os som forældre til en lille pige, købt kjoler og lyserødt m.m. - og nu skal de billeder tænkes helt om...
Det føles ærligt talt lidt som at man har mistet noget, selvom hun aldrig har eksisteret, og jeg har det skidt med at jeg ikke bare straks kunne sige "juhuu en søn!!!" Jeg elsker jo spiren i maven uendeligt uanset om der er tap eller ej
Men samtidigt skal man til at lære en helt "ny" baby at kende - det er virkelig en omvæltning... Jeg havde aldrig i min vildeste fantasi troet at det ville betyde det ringeste, og skammer mig helt over at "savne" den lille pige i maven... Hende følte jeg jo at jeg kendte lidt 
Manden er også lidt slået ud, så det tager os nok lige et par dage at vænne os til omstillingen, desværre.... Har købt / byttet mig til en masse drengebabytøj som jeg går og kigger på og i dag tog jeg mig en tudetur og fik det ud af systemet...
Det aller aller vigtigste er at jeg skal være mor og han er ærkesund og rask derinde...
Men ja - stol ikke på NF-køns-gætterierne. Nu har det 3 ud af 3 gange herinde på baby.dk vist sig at være forkert 
//Kh Rosa
Anmeld