Kønsliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.255 visninger
44 svar
0 synes godt om
3. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Inspireret af minmave.dk starter jeg lige en liste over hvad folk omkring jer og jer selv gætter på det bliver:

Her hos os gætter vi på:

Mor : ingen anelse
Far : dreng
Mormor: dreng
Farmor: dreng
Moster: pige
Veninder: pige

Hvad med jer? Har I en fornemmelse eller er I som jeg på herrens mark? Og er I lige så spændte som mig?

KH
Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

dorthemus

Ja da .....er mega spændt, og tror som nævnt selv at det blir en dreng. Hvorfor ved jeg ikke, men synes bare det er svært at forestille mig selv med en pige. Når det er sagt blir jeg glad og lykkelig for det jeg får og håber selvfølgelig mest af alt, at barnet er sundt og har alle ti tæer og fingre

Så:

Mor: dreng
mormor: pige (udfra: vi laver kun piger i denne familie-devisen)
morfar: har ikke taget stilling
veninder: har delt sig i to lejre

Så konklusionen må være: 50/50...ingen bliver skuffede

Knus
Dorthe

Anmeld

4. oktober 2009

Maria.

Rosa skriver:

Inspireret af minmave.dk starter jeg lige en liste over hvad folk omkring jer og jer selv gætter på det bliver:

Her hos os gætter vi på:

Mor : ingen anelse
Far : dreng
Mormor: dreng
Farmor: dreng
Moster: pige
Veninder: pige

Hvad med jer? Har I en fornemmelse eller er I som jeg på herrens mark? Og er I lige så spændte som mig?

KH
Rosa

Hej! 

Da jeg har en dreng i forvejen tror jeg også den næste bliver en dreng.. Men det er nok fordi det er det jeg har prøvet.. Så er det lidt svært at forestille sig at den næste skulle blive en pige..  Det kunne nu være sjovt at få en af hver, men bliver glad bare den er sund og rask..

Mor: Dreng

Resten af familien: Pige

Anmeld

4. oktober 2009

Kaufie

M_Schwartz skriver:

Hej! 

Da jeg har en dreng i forvejen tror jeg også den næste bliver en dreng.. Men det er nok fordi det er det jeg har prøvet.. Så er det lidt svært at forestille sig at den næste skulle blive en pige..  Det kunne nu være sjovt at få en af hver, men bliver glad bare den er sund og rask..

Mor: Dreng

Resten af familien: Pige

Sådan har jeg det også - det er svært at forestille sig, at man kan få en af det andet køn.... Men det kan man selvfølgelig - og det kunne være dejligt med en af hver køn - og en rigtig lille pige, som vil hygge med mor - når man har en vild dreng, som elsker at mosle med far....

Men det ville bare også være dejlig nemt med en dreng mere - næsten udgiftsfrit fordi vi jo har oceaner af legetøj og tøj til en dreng.....

Jeg selv har ingen anelse - manden tror det bliver en pige - men jeg tror han håber det bliver en dreng mere.

Anmeld

4. oktober 2009

Vidunderligeunger

godt initiativ og sjov tråd

far: pige

mor: ???

mormor: tvillinger

morfar: tvillinger

farmor: pige

farfar: dreng

oldemødre: pige eller tvillinger..

den med tvillingerne er fordi det ligger til familien men det sprange over sidst så det må være vores tur
og en af mormorens veninder er (siger hun selv) synsk og siger det er tvillinger..
bliver spændende

Anmeld

4. oktober 2009

missKat

Sjov tråd.

Her i huset vil vi ikke vide hvad det bliver, før den kommer ud  

men jeg tror en pige
far tror en pige
onkel tror  en pige
kammerat har drømt det bliver en pige

vi havde bange anelser om at der var 2, men det viste scanningen ikke i fredags. Det ligger i generne, men var hos en overlæge der scannede INDEN vores rigtige scanning og han sagde at, man altså er meget i tvivl om det er Så arveligt, som mange tror.. 
min mor er tvilling og min bedstefar var tvilling, men der var kun 1.
Min kusine (min mors tvillingesøsters barn) fik også kun 1 og både hendes mor og far er tvillinger.
Har 2 veninder der så har fået tvillinger og der er ikke tvillinger i deres familier, så det er og bliver et skønt og smukt mysterie med de tvillinger

Anmeld

5. oktober 2009

linemus

Vi har én dreng og to piger, så vi håber på en dreng mere, så stillingen der står lige ("ellers må vi prøve igen" citat faren ).

Vores gæt:
Mig: pige
Far: dreng

Hvad resten tror og mener og synes, kan jeg ikke rigtig følge med i (eller gider ikke)

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

op op

Er der flere som har gæt eller fornemmelser de vil dele?

Anmeld

4. november 2009

dorthemus

Det er egentlig sjovt, men lige nu føler jeg slet ikke noget bestemt...troede i starten på en dreng, men nu  Jeg må vist bare have tålmodighed og vente og se

Og lige nu kan jeg slet ikke få armene ned over at jeg ser gravid ud nu...OG har købt to par ventebuksejeans...NICE

Knus

Dorthe 11 + 1

Anmeld

6. november 2009

linemus

Jeg har så ændret mening/gæt nu  Efter jeg blev scannet til nf, tror jeg det er en dreng. Det lignede det. Altså ikke fordi jeg kunne se noget mellem benene, men syntes bare, det var en han. Lidt skørt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.