Kønsliste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

Hejsa!

Sjov  idé!

Her er der kun bud på lyserødt, fra venner og familie!   I min mor's familie plejer de at "spå" hinanden med en vielsesring, og det kunne jeg selvfølgelig ikke slippe udenom, så de mener helt sikkert pige!         Jeg har faktisk også lidt en anelse om en pige,  men far (som dyrker kampsport) tror på en dreng, efter vi var til NF og blyp lå og væltede rundt og lavede "kæde-stød" som far siger!griner..

Vi diskuterer iøvrigt lidt for tiden om vi vil vide det eller ej.. Far siger ja mor siger nej!!

Stine 16+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

mek-83

Hvor er det hyggeligt

Her gætter vi således:

Mor : Pige
Far : Dreng
Lillebror: Dreng
Mormor: Pige
Onkel: (pige) men siger dog dreng
Veninder: pige

Vi venter i spænding på det bliver d. 22/12-09 hvor vi skal til MD scanning og forhåbenlig kan få kønnet afvide

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe, efter dagens meget overraskende MDscanning retter jeg lige min liste

Vi gættede sådan her:

Mor : ingen anelse
Far : dreng
Mormor: dreng
Farmor: dreng
Moster: pige

NF-scanningslægen: pige - med 99% sansynlighed

The results are in og der er ikke skyggen af tvivl - vi venter os en

DRENG

Så dvs far og bedsterne havde ret all along (som farmor påpegede da vi ringede og fortalte nyheden: "jeg VIDSTE det - jeg VIDSTE det!!")

Kh

Rosa 19+5

Anmeld

5. december 2009

Tvilling

Sjov tråd

Mor: Dreng

Far: Dreng

Svigerinde * 2reng

Veninde: Dreng

Har for år tilbage drømt min første ville blive en pige, men har den vildeste følelse af jeg bærer en han, og efter NF scanningen tror jeg stadigvæk det er en han.

K Tvilling i dag 13+0

Anmeld

5. december 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Hehe, efter dagens meget overraskende MDscanning retter jeg lige min liste

Vi gættede sådan her:

Mor : ingen anelse
Far : dreng
Mormor: dreng
Farmor: dreng
Moster: pige

NF-scanningslægen: pige - med 99% sansynlighed

The results are in og der er ikke skyggen af tvivl - vi venter os en

DRENG

Så dvs far og bedsterne havde ret all along (som farmor påpegede da vi ringede og fortalte nyheden: "jeg VIDSTE det - jeg VIDSTE det!!")

Kh

Rosa 19+5

Ej hvor vildt!!! Rosa hvordan har du det med det?? Altså selvfølgelig er du glad, men er det ikke en underlig følelse, i så mange uger, at tro at man venter en pige og nu skal omstille sig til at det er en lille dreng?

Det sætter godt godt perspektiv på sandsynligheden på tidlige kønsscanninger

Men TILLYKKE med drengen  Jeg glæder mig selv SÅ meget til MD scanningen den 6. januar - og nej jeg har stadig ingen fornemmelse af køn...er helt blank!

Kh Dorthe

15 + 6

Anmeld

5. december 2009

Malene84

Mor: dreng + pige

Far: dreng + pige

Farfar: drenge

Farmor: drenge

Mormor: piger

Morfar: piger

Veninde: dreng + pige

jeg er hoppet med på "moden" og har bestilt kønsscanning på tirsdag (d. 8/12) - der er jeg kun lige i uge 17 + 0  håber de kan se det. Men efter Rosas indlæg, tør man næsten ikke tro på det de siger, før man kommer længere hen. hehe.

Anmeld

5. december 2009

LRJ

Her Var alle ret sikre på at det blev en pige, undtaget min  kæreste, Og på MD skanningen viste det sig at blive en lille pige vi ventede os

Anmeld

5. december 2009

linemus

MD scanningen er altså heller ikke altid korrekt ang. køn. Jeg har en veninde, der fødte en dreng, selvom de havde fået at vide til MD scanning, at det blev en pige. Det var meget svært for hende i starten, så husk lige at have det i mente

Line - der selv er spændt på buddet til md scanning om 12 dage, men resultatet forbliver en hemmelighed

Anmeld

5. december 2009

LRJ

linemus skriver:

MD scanningen er altså heller ikke altid korrekt ang. køn. Jeg har en veninde, der fødte en dreng, selvom de havde fået at vide til MD scanning, at det blev en pige. Det var meget svært for hende i starten, så husk lige at have det i mente

Line - der selv er spændt på buddet til md scanning om 12 dage, men resultatet forbliver en hemmelighed

nej der blev os sagt med forbehold men vi så et billed direkte af "skridtet" og der var ingen tap

Anmeld

6. december 2009

Malene84

hahahah Lone, ja så er der noj ingen tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.